  • 11. Data: 2005-04-27 18:09:58
    Temat: Re: ROZWOD i falszywe oskarzenia o znecanie
    Od: olaf <ola.f3[SPAM WON!]@interia.pl>

    On Wed, 27 Apr 2005 19:12:06 +0200, "R De" <r...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Papuga jest po to, żeby wychwycić jakieś Twoje błędy. Ty też masz prawo do
    >adwokata. Możesz się z nim pojawić na sprawie, a nawet jeśli udzielisz mu
    >stosownego pełnomocnitwa , to adwokat może się za Ciebie rozwieść. Jeśli
    >coś notował, to znaczy, że będzie kombinował żeby jak najbardziej Ci
    >zaszkodzić. Moja rada - jeśli nie poczuwasz się do winy i uważasz, że
    >rozwód nie ma sensu, to staraj się mówić niewiele, ale za to całą prawdę.
    >W tym budynku się nie kłamie w takich sprawach. Nie denerwuj się. Skoro
    >podjęła już taką decyzję, to albo kogoś ma albo zaraz sobie znajdzie, i
> [...]

    Kłamać nie mam zamiaru. Liczę, że uda mi się obalić kłamstwa żony.
    Adwokata mam, lecz poradził mi że nie ma sensu aby się zjawiał na
    sprawie pojednawczej. Z kontaktem jest ciężko i boję się, że będzie
    ciężej. Podobno muszę mieć jeszcze wiele siły, a mi się wydaje że
    większość najgorszego już za mną.
    A na dziwki to ja nie mam ochoty.
    Mam serdecznie dosyć kobiet (mam nadzieję, że to przejściowe) i tylko
    tęsknota za dziećmi.