  • 1. Data: 2005-04-26 14:09:16
    Temat: przekroczenie granicy - dowod rejestracyjny
    Od: "yutek" <y...@w...pl>

    Witam

    Jade na majowy week na slowacje i mam pytane: czy moge przejchac przez
    granice na tymczasowym dowodzie rejestracyjnym? (tablice mam juz stale
    "czarne)

    Pozdrawiam

    Yutek

  • 2. Data: 2005-04-26 16:52:00
    Temat: Re: przekroczenie granicy - dowod rejestracyjny
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "yutek" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    Z tego co wiem, to możesz. Ba, masz sporą szansę, że nawet nikt o to nie
    zapyta. Już od dawna, tj. naszego wejścia do UE w zasadzie tak naprawdę
    nikt tego na tej granicy nie sprawdza.

  • 3. Data: 2005-04-27 06:30:40
    Od: Wilczur <m...@w...pl>

    yutek napisał(a):
> [...]
    >
    > Jade na majowy week na slowacje i mam pytane: czy moge przejchac przez
    > granice na tymczasowym dowodzie rejestracyjnym? (tablice mam juz stale

    SŁOWACJA* wiza:nie okres bez wizy: do 90 dni paszport/dowód osobisty*
    */ Z dniem 1 maja 2004 r. obywatele RP korzystają z prawa do swobodnego
    przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru
    Gospodarczego (EU/EOG). Legalizacja pobytu powyżej 90 dni w krajach
    UE/EOG patrz: Informacja dla obywateli polskich wyjeżdżających do innych
    krajów Unii Europejskiej na stronie internetowej MSZ, w informacjach
    konsularnych (http://www.msz.gov.pl/docs/119/Poradnik_nowy.doc).

    całość:
    http://www.mfa.gov.pl/index.php?page=1110801000

    --

    Pozdrawiam Wilczur

    ""Nie kłóć się z idiotą,bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona
    doświadczeniem"

  • 4. Data: 2005-04-27 06:36:48
    Od: "yutek" <y...@w...pl>

    Dziekuje pieknie za odpowiedzi :)

    Pozawiam

    Yutek

  • 5. Data: 2005-04-27 07:42:01
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    yutek napisał(a):

    > (tablice mam juz stale
    > "czarne)

    hmmm moze sie czepiam, ale raczej biale :)
    i raczej nie ma juz od jakiegos czasu tablic tymczasowych (chyba ze moze
    w jakis wyjatkowych sytuacjach)

  • 6. Data: 2005-04-27 19:59:52
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > hmmm moze sie czepiam, ale raczej biale :)
    > i raczej nie ma juz od jakiegos czasu tablic tymczasowych (chyba ze moze w
    > jakis wyjatkowych sytuacjach)

    Są zarówno tablice (białe z czerwonymi cyframi) jak i dowody tymczasowe,
    wystawiane na miejscu w wydziałach komunikacji. Stały dowód jest drukowany w
    Warszawie.
    Tablice tymczasowe wydaje się na przykład w sytuacji, gdzie oczekuje się na
    wydanie tablic indywidualnych lub zabytkowych.
    Oraz w pewnie w kilku innych przypadkach, ale tu nie potrafię w tej chwili
    podać 100%-ych przykładów.

    Piotr K.

  • 7. Data: 2005-04-28 07:53:25
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Piotr K. napisał(a):

    > Są zarówno tablice

    o to sie wlasnie czepilem ;)

    > jak i dowody tymczasowe,

    a temu nie zaprzeczam, sam w poniedzialek zmienialem "miekki" na "twardy" ;)

> [...]
    > wydanie tablic indywidualnych lub zabytkowych.
    > Oraz w pewnie w kilku innych przypadkach, ale tu nie potrafię w tej chwili

    i o tym wlasnie napisalem w nawiasie ;)
    ale w normalnych warunkach czyli zmianie wlasciciela, zwiazanym z
    nabyciem pojazdu ich sie juz od dawna nie wydaje

    a juz napewno nie ma czarnych tablic o jakich pisal zaczynajacy watek,
    znaczy sie nie sa wydawane obecnie, bo jeszcze funkcjonuja ;)