  • 1. Data: 2005-04-26 15:56:25
    Temat: prawa do dziecka a wyrok
    Od: "kruel" <k...@i...pl>

    Witam serdecznie grupowiczów
    Moje wątpliwości przedstawiają się następująco:
    Wyrok w zawieszeniu dla pana X za kradziez samochodów, teraz wykroczenie a
    konkretnie jazda bez ważnego prawa jazdy ( nowe prawo jazdy odebrano
    wcześniej i pan X jeździł na starym które zgubił i znalazł nie gzłaszając
    powyższego faktu).
    A teraz moja watpliwość nareszcie : jak to się ma do praw do dziecka???
    Czy to możliwe że mogą zostać mu odebrane????
    dziękuję serdecznie za odpowiedzi
    pozdrawiam k.

  • 2. Data: 2005-04-26 15:59:58
    Temat: Re: prawa do dziecka a wyrok
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kruel napisał(a):

    > A teraz moja watpliwość nareszcie : jak to się ma do praw do dziecka???

    Nijak

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-04-26 17:01:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kruel" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    A co to ma do rzeczy?

  • 4. Data: 2005-04-26 17:59:22
    Od: "kruel" <k...@i...pl>

    > A co to ma do rzeczy?

    Troszkę nie bardzo rozumiem do którego wiersza pytanie, ale mniemam że do
    całosci:) no własnie nic nie ma chyba,dlatego pytam dla pewności.
    Ślicznie dziękuję za oddzew i serdecznie pozdrawiam
    Katarzyna.