  • 71. Data: 2018-09-26 14:33:27
    Temat: Re: RODO po raz kolejny
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-26 o 14:30, Kviat pisze:

    > I zapewne ten podpis jest podobny na tyle, że na pierwszy rzut oka
    > widać, że to ten sam człowiek.

    Nie bardzo rozumiem. Warunkiem ważności podpisu jest złożenie go przez
    daną osobę, a nie to, aby podpis był do czegoś podobny. Jakiś człowiek
    może w ciągu całego swojego życia złożyć tylko jeden swój podpis, a
    nadal będzie to podpis wiążący.

    > Nie jest fajnie, bo nadal ma ręce, tyle że złamane.
    > Kości w rękach dość szybko się zrastają, więc trochę szkoda czasu na
    > naukę trzymania długopisu stopą, a utracone ręce raczej nie odrastają.
    > Masz jeszcze jakieś inne głupie pytania?

    To ty zacząłeś pytania od złamanej ręki. Pytanie nie jest głupie, ale
    jeśli już sam siebie zacząłeś tak oceniać, to nic nie poradzę.

    --
    Liwiusz

  • 72. Data: 2018-09-26 14:42:20
    Od: Kviat

    W dniu 2018-09-26 o 14:26, Liwiusz pisze:

    > A, to już wiem skąd u ciebie ten beton umysłowy, trzeba było od razu
    > napisać, żeś kodziarz, to bym się nie wysilał z jałową dyskusją.

    A to już wiem skąd u ciebie ten beton umysłowy, trzeba było od razu
    napisać, że dla ciebie każdy kto widzi łamanie Konstytucji, to kodziarz,
    to bym się nie wysilał i nie tłumaczył oczywistości.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 73. Data: 2018-09-26 15:20:10
    Od: Kviat

    W dniu 2018-09-26 o 14:33, Liwiusz pisze:

    > Nie bardzo rozumiem. Warunkiem ważności podpisu jest złożenie go przez
    > daną osobę,

    Czyli zrozumiałeś, a napisałeś, że nie bardzo rozumiesz.
    Trochę to dziwne.

    > a nie to, aby podpis był do czegoś podobny.

    To już sam sobie wprojektowałeś. Z góry założyłeś, że podpis nogą to
    jakieś znaczki, które nie są podobne do podpisu.

    Nawet dałem ci linka do filmu, w którym gość bez rąk piszący stopą ma
    ładniejszy charakter pisma niż niejeden wyznawca pisu.
    Nie obejrzałeś. Szkoda. Miałeś szansę zrozumieć o czym jest dyskusja.

    > To ty zacząłeś pytania od złamanej ręki. Pytanie nie jest głupie, ale
    > jeśli już sam siebie zacząłeś tak oceniać, to nic nie poradzę.

    Weź już przestań się kompromitować. Nie dość, że nie ogarniasz kto co
    napisał, to akurat twoje pytanie było wyjątkowo głupie i kompletnie
    nieadekwatne do problemu podpisywania się nogą przez osobę
    niepełnosprawną żyjącą bez rąk.

    Poniżej chronologicznie:

    J.F
    "Ale z przypadkow codziennych - reke zlamiesz, a szpital na dzien dobry
    wymaga podpisania oswiadczenia."

    Marcin Debowski
    "Swoją drogą funcjonuje w polskim prawie instytucja podpisu za kogoś,
    przyjmując, że nie ma pełnomocnictwa?
    Nie w sensie, że Alojzy Marchewka, a że Henryk Prypeć za Alojzego
    marchewkę za jego wyraźną zgodą/poleceniem w ewentualnej obecności
    świadków (też podpisanych)."

    Liwiusz
    "Czyli z pełnomocnictwem, a nie bez.
    Przy czym to zadziała tylko w przypadku jeśli podpis będzie złożony pod
    oświadczeniem woli, które mogłoby także być złożone ustnie (jeśli
    wymagana jest forma pisemna, albo notarialna, to pełnomocnictwo też
    powinno być w tej formie)."

    Kviat
    "Więc znasz kogoś, kto złamał rękę i zamiast zwyczajnie podpisać się
    drugą, to biega do notariusza, pisze pełnomocnictwa, albo chodzi z
    kumplem, któremu za każdym razem daje przy świadkach ustne
    pełnomocnictwo do podpisania za niego.
    Fajnie."

    Widzisz gdzieś tam znak zapytania? To nie było pytanie.
    Jakbyś nadal nie zrozumiał: to był sarkazm.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 74. Data: 2018-09-27 00:25:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-26, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > oświadczeniem woli, które mogłoby także być złożone ustnie (jeśli
    > wymagana jest forma pisemna, albo notarialna, to pełnomocnictwo też

    No dobrze, to jak zrobić pełnomocnictwo na sprzedaż nieruchomości jak
    nie ma się rąk?

    --
    Marcin

  • 75. Data: 2018-09-27 07:56:04
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    > Nie bardzo rozumiem. Warunkiem ważności podpisu jest złożenie go przez
    > daną osobę, a nie to, aby podpis był do czegoś podobny. [...]

    Hmmm...

    https://groups.google.com/d/msg/pl.biznes.banki/dShR
    HbrgjnY/6mmHD1QvBgAJ

    --
    P.

  • 76. Data: 2018-09-27 15:32:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > No dobrze, to jak zrobić pełnomocnictwo na sprzedaż nieruchomości jak
    > nie ma się rąk?

    To akurat bardzo prosto, bo pełnomocnictwo robi się u notariusza, więc
    już on zdecyduje co i jak ma być, aby wydał odpowiedni akt notarialny.

    --
    Liwiusz

  • 77. Data: 2018-09-27 15:33:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-27 o 07:56, PiotRek pisze:

    > Hmmm...
    >
    > https://groups.google.com/d/msg/pl.biznes.banki/dShR
    HbrgjnY/6mmHD1QvBgAJ

    To trochę inny temat.

    --
    Liwiusz

  • 78. Data: 2018-09-28 02:39:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-27, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > To akurat bardzo prosto, bo pełnomocnictwo robi się u notariusza, więc
    > już on zdecyduje co i jak ma być, aby wydał odpowiedni akt notarialny.

    Czyli potwierdza prawdziwość przyjetego ustnego oświadczenia, czy jak?

    --
    Marcin