  • 1. Data: 2002-07-22 07:45:30
    Temat: Pytanko!
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam pytanko w takiej sprawie! Prowdzę DG na zasadach ogólnych tj. KPR i
    jestem płatnikiem VAT! Mam jednego człowieka który wykonauje mi pewne usługi
    a ściśłe tj naprawa i serwis sprzętu komputerwego!@ Chciałbym się z nim
    jakoś rozliczyć!
    Co radzicie! Umowa o dzieło czu umowa zlecenie! Chodzi mi o taką formęktóra
    byłaby dla mnie najtańsza (od czego nie trzeba płacić ZUSU i podatku).
    Zaznaczam że ten człowiek jest normalnie zatrudniony w innej firmie na
    etacie!
    Jaki kwoty muszą byćna umowach żeby to było jak najtaniej dla mnie! A tak
    naprawdęsą to niewielkie kwoty: 50 - 100 zł.
    Za wszelkie uwagi będę wdzięczny!

    Jaromir Dąbrowski
    j...@p...onet.pl
    +48 692 450 853