  • 1. Data: 2004-08-04 15:30:50
    Temat: Pytanie odnosnie komornika?
    Od: "Pool" <p...@h...com>

    Witam

    Moj ojciec mial kilka lat temu firme ktora upadla i po ktorej zostaly dlugi
    w zusie i urzedzie skarbowym. Od przyszlego miesiaca moj ojciec przechodzi
    na emeryture i w zwiazku z tym mam pytanko: ile % emerytury moze zajac
    komornik?

    dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-04 16:06:59
    Temat: Re: Pytanie odnosnie komornika?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 4 Aug 2004 08:30:50 -0700, Pool naskrobał(a):

    nic - na tym polega upadłość.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-08-04 16:49:01
    Od: "Pool" <p...@h...com>

    > nic - na tym polega upadłość.

    Wlasnie nie bo to byla prywatna dzialalnosc a nie spolka.

  • 4. Data: 2004-08-04 17:12:28
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sebol wrote:
    > nic - na tym polega upadłość.

    Pytanie co kryje się pod pojęciem "upadła".

    KG

  • 5. Data: 2004-08-04 18:15:57
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 4 Aug 2004 09:49:01 -0700, Pool naskrobał(a):

    > Wlasnie nie bo to byla prywatna dzialalnosc a nie spolka.

    w takim razie zdefiniuj co rozumiesz pod pojeciem prywatna dzialalnosc i
    kto w koncu oglosil upadlosc.

  • 6. Data: 2004-08-04 19:29:56
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

> [...]
    dlugi
    > w zusie i urzedzie skarbowym
    Od przyszlego miesiaca moj ojciec przechodzi

    ciekawe
    nie zaliczą mu okresów wykowywania działalności za które nie opłacił składek
    więc może się zdarzyć że nie będzie miał stazu wymaganego do nabycia prawa

    i w zwiazku z tym mam pytanko: ile % emerytury moze zajac
    > komornik?

    jeśli zostały te długi w zusie i w US to zająć można 25% emerytury brutto

  • 7. Data: 2004-08-05 07:13:09
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 4 sie o godzinie 21:29, na pl.soc.prawo, pablio napisał(a):

> [...]
    > więc może się zdarzyć że nie będzie miał stazu wymaganego do nabycia prawa

    Ale może otrzymać emeryturę z _wieku emerytalnego_

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 8. Data: 2004-08-05 09:47:39
    Od: "Pool" <p...@h...com>

    > Ale może otrzymać emeryturę z _wieku emerytalnego_

    Witam

    Wiek i wymagane lata pracy ma wiec to nie jest problem. Chodzi tylko ile
    komornik ma prawo zajac z wyplaty/emerytury?

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-08-07 12:31:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Aug 2004, Pool wrote:

    >+ > nic - na tym polega upadłość.
    >+
    >+ Wlasnie nie bo to byla prywatna dzialalnosc a nie spolka.

    Rozumiem że dla ciebie jest to sprawa drugorzędna - ale napisałeś
    o *upadłości*. W zakresie działalności gospodarczej osoba fizyczna
    *może* zbankrutować - więc nas interesuje jak to było że ojcu długi
    "zostały"... ! Ojcu już może obojętne, ale innym prowadzącym nie...
    Czyżby "przy okazji" miał jakieś postępowanie *karne* z którego
    wynikały zobowiązania dla US i ZUS ? Albo nieodprowadzone podatki
    i składki od *wypłaconych* wynagrodzeń, czyli "ukradzione z pieniędzy
    pracowników" (coś na kształ ostatnio poruszonego PIT-4) ?
    A może NIE WIEDZIAŁ że może zbankrutować ("ogłosić updałość
    w rozumieniu przepisów") ??

    pozdrowienia, Gotfryd