  • 1. Data: 2003-04-30 10:22:49
    Temat: Pytanie odnosnie Weksla.
    Od: : TwojeStudio : <n...@s...com>

    Co oznacza napis ktory sie recznie wpisuje w weksulu pt. "SOLA" ??

    R.
    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 2. Data: 2003-05-01 16:28:36
    Temat: Re: Pytanie odnosnie Weksla.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    W prawie wekslowym istnieje coś takiego jak wtóropisy. Czyli wystawia się
    weksel w wielu egzemplarzach. Obecnie to chyba martwy przepis, ale to słowo
    "sola" to właśnie relikt z tamtych czasów. Odróżnia to weksle wystawiane
    tylko w jednym egzemplarzu, pojedyncze, od weksli - wtóropisów. Weksle -
    wtóropisy zamiast słowa sola miały w tym miejscu kolejny numer.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-

  • 3. Data: 2003-05-01 17:04:09
    Od: lucky luck <l...@W...pl>

    Użytkownik : TwojeStudio : napisał:
    > Co oznacza napis ktory sie recznie wpisuje w weksulu pt. "SOLA" ??

    Ze jest to weksel wlasny (w odroznieniu od trasowanego)
    /wystawca weksla wlasnego s_a_m przyzeka zaplacic oznaczona sume/

    -
    lucky luck

  • 4. Data: 2003-05-02 09:37:19
    Temat: Odp: Pytanie odnosnie Weksla.
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Sola weksel - weksel wystawiony w jednym egzemplarzu; często określa się tak
    weksle własne; inaczej: prosty, suchy

    --
    Depi.