  • 1. Data: 2003-04-30 09:37:00
    Temat: spoldzielnia ma prawo niepozwolic?
    Od: "Piter" <b...@p...onet.pl>

    czesc
    witam wszystkich

    mam problem
    spoldzielnia mieszkaniowa nie zgadza sie na likwidacje grzejnika w kuchni (w
    MOIM MIESZKANIU! WLASNOSCIOWYM)
    maja do tego prawo??
    sciemniaja o rozlegulowaniu pionu grzejnego, ale co to ma do rzeczy? skoro i
    tak grzejnik od roku jest zakrecony (rownie dobrze moglby byc zaslepiony)
    moga mi robic problemy jak zlikwiduje bez zgody spoldzielni?

    pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2003-04-30 09:40:15
    Temat: Re: spoldzielnia ma prawo niepozwolic?
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Piter" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > tak grzejnik od roku jest zakrecony (rownie dobrze moglby byc zaslepiony)
    > moga mi robic problemy jak zlikwiduje bez zgody spoldzielni?

    Mogą ci kazać założyć i ewentualnie zwrócić koszty naprawy jak się coś
    popieprzy.

  • 3. Data: 2003-04-30 12:30:24
    Od: "Mała" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (w
    skoro

    > Mogą ci kazać założyć i ewentualnie zwrócić koszty naprawy jak się coś

    Skoro płacisz czynsz,w który wliczone jest c.o - to grzejnik musi być, nie
    ważne ,że jest zakręcony. Jeśli wytniesz i tak będziesz płacić kwotę
    zryczałtowaną.:)