  • 21. Data: 2014-10-18 07:16:08
    Temat: Re: Pytanie o znaczenie zarządzenia.
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Znam sędziów twierdzących, że najlepsze były wyroki i uzasadnienia pisane
    odręcznie, i że prawo PRL-owskie było lepsze od obecnego.
    Co do pierwszej części ziarno prawdy jest - na pewno mniej techniki
    kopiuj/wklej.

    -----

  • 22. Data: 2014-10-18 11:06:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Oct 2014, ąćęłńóśźż wrote:

    > Znam sędziów twierdzących, że najlepsze były wyroki i uzasadnienia pisane
    > odręcznie, i że prawo PRL-owskie było lepsze od obecnego.

    Skądinąd, za to stosowanie stało na głowie.
    Resztki przekonania o słuszności "prawa powielaczowego" mają zastosowanie
    do dziś (po części z tego drugiego powodu, znaczy jakości prawa)

    > Co do pierwszej części ziarno prawdy jest - na pewno mniej techniki
    > kopiuj/wklej.

    Co do drugiej też.
    ZUPEŁNIE nie dba się o szczegóły - dajmy na to, używać CB możesz,
    ale nadając latarką sygnały Morse'a literalnie łamiesz prawo.
    Nowa (poPRLowska) ustawa o użytkowaniu fal elektromagnetycznych
    wprowadziła generalny zakaz (odwracając zapisy z PRL, kiedy to
    WSKAZANE zakresy częstotliwości były zastrzeżone), i o ile
    dobrze pamiętam, nie ma tam wyjątku dla zakresu podczerwień-UV.

    "Od zawsze" się pytam, kto wydał Słońcu pozwolenie na emisję,
    wymagane przez ustawę.

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2014-10-18 12:15:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > ZUPEŁNIE nie dba się o szczegóły - dajmy na to, używać CB możesz,
    > ale nadając latarką sygnały Morse'a literalnie łamiesz prawo

    Ciekawe. Poproszę o szczegóły.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2014-10-18 19:05:43
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 18.10.2014 12:15, Liwiusz pisze:

    > Ciekawe. Poproszę o szczegóły.

    Przecież podał zaraz po tym akapicie.

    p. m.

  • 25. Data: 2014-10-18 21:30:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-18 19:05, m pisze:

    > Przecież podał zaraz po tym akapicie.

    Aha, nie zajarzyłem ;)

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2014-10-19 13:14:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 17 Oct 2014 11:38:03 +0200, null<k...@p...onet.pl> wrote:

    > To nie jest odpowiedź na pytanie.

    Ok, to powiem wprost: ja się mogę mylić, sąd nie.

    --
    Marek

  • 27. Data: 2014-10-19 19:00:36
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Ok, to powiem wprost: ja się mogę mylić, sąd nie.

    Sądy się nie mylą, sędziowie są w mafi.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa
    bez mnożenia,

  • 28. Data: 2014-10-20 06:15:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marek <f...@f...com> writes:

    > Ok, to powiem wprost: ja się mogę mylić, sąd nie.

    Czyli rozumiem, że jak Cię złapię na pomyłce, to również mogę poddać w
    wątpliwość Twoje zdolności posługiwania się pakietem biurowym?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 29. Data: 2014-10-20 10:05:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Oct 2014, Liwiusz wrote:

    > Ciekawe. Poproszę o szczegóły.

    A przepraszam, dawno nie aktualizowałem wiedzy :(, przyznam że
    nie spodziewałem się zmiany "konstrukcyjnej" (w przepisie).
    Znaczy teraz lista jest w rozporządzeniu, obejmuje zastrzeżenia
    a nie obejmuje wszystkich częstotliwości "od góry"
    Chyba zmieniło się na "nie podlega", bo co najmniej jedną ustawę
    odsyłającą do rozporządzenia (prawo telekomunikacyjne) znalazłem,
    a tabela kończy się na 3THz:
    http://prawo.legeo.pl/prawo/rozporzadzenie-rady-mini
    strow-z-dnia-27-grudnia-2013-r-w-sprawie-krajowej-ta
    blicy-przeznaczen-czestotliwosci/zal1/?on=2014-02-18

    No dobra, to do 8kHz można sobie migać czym się chce ;)
    (żartuję, bo chodzi o nośną oczywiście)

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2014-10-21 00:49:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 20 Oct 2014 06:15:16 +0200, null<k...@p...onet.pl> wrote:
    > Czyli rozumiem, że jak Cię złapię na pomyłce, to również mogę
    poddać w
    > wątpliwość Twoje zdolności posługiwania się pakietem biurowym?

    Tak. Jaki to ma związek z zasadą nieomylnosci sądu?

    --
    Marek