  • 11. Data: 2014-10-15 23:49:39
    Temat: Re: Pytanie o znaczenie zarządzenia.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-15 23:06, Sonn pisze:

    > A ja wcale bym się nie zdziwił

    Cóż, widocznie dawno w sądzie nie byłeś ;)

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2014-10-15 23:51:08
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-10-15 23:49, Liwiusz pisze:

    > Cóż, widocznie dawno w sądzie nie byłeś ;)

    No, średnio jestem ze 3-4 razy w miesiącu, ale fakt ostatnio miałem 2
    tygodnie przerwy

    --
    Sonn

  • 13. Data: 2014-10-16 07:11:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-15 23:51, Sonn pisze:

    > No, średnio jestem ze 3-4 razy w miesiącu, ale fakt ostatnio miałem 2
    > tygodnie przerwy

    Zatem już wiem, że trollujesz, twierdząc że nie zdziwiłbyś się widząc
    sędziego nieumiejącego obsługiwać komputera ;)

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2014-10-16 18:33:53
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-10-16 07:11, Liwiusz pisze:

    > Zatem już wiem, że trollujesz, twierdząc że nie zdziwiłbyś się widząc
    > sędziego nieumiejącego obsługiwać komputera ;)

    Ba! Znam kilku takich osobiście :)

    --
    Sonn

  • 15. Data: 2014-10-16 19:12:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-16 18:33, Sonn pisze:

    > Ba! Znam kilku takich osobiście :)

    I co, mają asystentów robiących im wszystko na komputerze? Hameryka! ;)

    (w sumie byłoby dobrze, gdyby sędzia był od znania się na prawie, a od
    wszelkiej komputerowo-papierkowej roboty miał swoich gojów).

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2014-10-16 22:21:55
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-10-16 19:12, Liwiusz pisze:

    > I co, mają asystentów robiących im wszystko na komputerze? Hameryka! ;)

    Akurat. Zazwyczaj dyktuje sekretarce

    > (w sumie byłoby dobrze, gdyby sędzia był od znania się na prawie, a od
    > wszelkiej komputerowo-papierkowej roboty miał swoich gojów).

    Dowcip roku! A dasz kasę na etaty? Zresztą powiem inaczej - nawet za
    bardzo nie ma chętnych na asystentów. Jeden z prokuratorów mówił mi
    ostatnio, że od roku nikt nie zgłosił sie do konkursu na asystenta.
    Sprawdziłem to i ... faktycznie. Jest etat - nie ma chętnych

    --
    Sonn

  • 17. Data: 2014-10-17 09:33:55
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 15 Oct 2014 21:51:49 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    "maszyna do
    > pisania". A już oczekiwanie, że w e-sądzie będą sędziowie nie

    Jeżeli dostaję pismo z KRS, w którym nagłówek (adres jest mój), treść
    nie do mnie (ewidentnie do innego podmiotu) to mam uważać, że
    podpisany sędzia w tym piśmie umie korzystać z komputera (copy &
    paste) czy nie? Fakt KRS to nie e-sąd.

    --
    Marek

  • 18. Data: 2014-10-17 10:19:36
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marek <f...@f...com> writes:

> [...]
    > nie do mnie (ewidentnie do innego podmiotu) to mam uważać, że
    > podpisany sędzia w tym piśmie umie korzystać z komputera (copy &

    1. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    2. (do przedpiścy) Czy Tobie nigdy nie zdarzyło się pomylić?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 19. Data: 2014-10-17 10:49:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 17 Oct 2014 10:19:36 +0200, null<k...@p...onet.pl> wrote:
    > 2. (do przedpiścy) Czy Tobie nigdy nie zdarzyło się pomylić?

    Nie akceptuje czegoś takiego jak pomyłka sądu.

    --
    Marek

  • 20. Data: 2014-10-17 11:38:03
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marek <f...@f...com> writes:

    > Nie akceptuje czegoś takiego jak pomyłka sądu.
    To nie jest odpowiedź na pytanie.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/