  • 11. Data: 2006-05-01 07:38:53
    Temat: Re: Pułapki na złodzieji - co można ?
    Od: c...@o...pl

    Dnia 01-05-2006 o 08:35:13 Szerszen <s...@t...pl> napisał:

> [...]

    Zorganizować grilla,kupić flaszkę (oczywiście nie jedną) i zaprosić
    lokalnych szeryfów na spotkanie towarzyskie.Jażeli nie zadziała to

    Zorganizować grilla,kupić flaszkę (oczywiście nie jedną) i zaprosić
    lokalny półświatek na spotkanie towarzyskie.

    Coś musi zadziałać:)))

    --
    Darek

  • 12. Data: 2006-05-01 13:31:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Doły sidła i inne rzeczy powinny być zabezpieczone, czyli ogrodzone.
    > Niezabezpieczenie jest samo w sobie wykroczeniem, a więc odradzam.

    Ale przecież cała posesja jest ogrodzona - to już nie mogę mieć na
    własnym podwórku walającego się kłębu drutu czy jakiegoś dołka? ;)

    > pomijając niewielką skuteczność.

    A to już inna sprawa ;)

  • 13. Data: 2006-05-01 13:43:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Andrzej Lawa [###a...@l...SPAM_PRECZ.com.###] napisał:

    > Ale przecież cała posesja jest ogrodzona - to już nie mogę mieć na
    > własnym podwórku walającego się kłębu drutu czy jakiegoś dołka? ;)

    Możesz. Ale masz obowiązek to tak zabezpieczyć, by nikt do niego nie
    wpadł.

  • 14. Data: 2006-05-01 13:46:35
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Andrzej Lawa napisał(a) :

    > Ale przecież cała posesja jest ogrodzona - to już nie mogę mieć na
    > własnym podwórku walającego się kłębu drutu

    nieopatrznie zahaczającego o "siłę" ;-)

    > czy jakiegoś dołka? ;)

    Z wbitym palem, zaostrzonym do góry ;-)
    Panie prokuratorze, kręciłem amatorski film o polowaniu na słonie ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 15. Data: 2006-05-01 13:47:18
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Możesz. Ale masz obowiązek to tak zabezpieczyć, by nikt do niego nie
    > wpadł.

    Zabezpieczył. Siatką, ogrodzeniem, czy czym tak jeszcze.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2006-05-01 15:33:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Możesz. Ale masz obowiązek to tak zabezpieczyć, by nikt do niego nie
    > wpadł.

    Jest zabezpieczenie: ogrodzenie posesji.

  • 17. Data: 2006-05-01 15:34:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Z wbitym palem, zaostrzonym do góry ;-)
    > Panie prokuratorze, kręciłem amatorski film o polowaniu na słonie ;-)

    A może sadzawka z piraniami? ;)

  • 18. Data: 2006-05-01 15:54:42
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > A może sadzawka z piraniami? ;)

    e, wystarczy gleboki dol z gaszonym wapnem ;>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 19. Data: 2006-05-01 16:19:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    rezist.com napisał(a) :

    > e, wystarczy gleboki dol z gaszonym wapnem ;>

    Ale DNA można potem w tym wykryć ;-)

  • 20. Data: 2006-05-01 20:27:40
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    > Psy w ogrodzeniu mogą być spuszczone. Co do innych niebezpiecznych
    > zwierząt, to sprecyzuj co masz na myśli. Chcesz jadowite węże tam
    > puszczać?

    Pewnie wygłodzone lwice, tygrysy,pantery lub niedźwiedzie co sie rzucą na
    każdy kawałek mięsa jaki im wpadnie;)

    mur 3-metrowy, a na nim zasieki z drutu kolczastego (tak jak w zakładach
    karnych;)