  • 91. Data: 2006-05-05 11:06:09
    Temat: Re: Pułapki na złodzieji - co można ?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > To sie nazywa selekcja naturalna
    > Po paru latach nie byloby tlumaczacych "ja tylko po jablko", "ja tylko
    > chcialem sie przejechac" "a myslalem ze to kolega i tak zazartowalem"

    taa co z tego ze zostało by zabitych 50 niewinnych jak 50 innych bedzie
    winnych.

    Mysenie genialne rodem z pisu.

    P.

  • 92. Data: 2006-05-05 12:08:31
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...pl>

    korekta

    to wtedy mozna przyjac
    > ze normalnym jest (czyli spojrzenie obiektywne) ze w takiej sytuacji
    > usprawieldiwionym by bylo uzycie broni w celu obrony.

    "ze normalnym jest (czyli spojrzenie obiektywne) ze w takiej sytuacji czlowiek
    sie w ten sposob zachowa, czyli usorawiedliwionym by bylo uzycie broni w celu
    obrony"

  • 93. Data: 2006-05-05 13:30:43
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 05 May 2006 11:36:58 +0200, BartekK napisał(a):

    > To sie nazywa selekcja naturalna
    > Po paru latach nie byloby tlumaczacych "ja tylko po jablko", "ja tylko
    > chcialem sie przejechac" "a myslalem ze to kolega i tak zazartowalem"

    Selekcja naturalna - proszę bardzo o ile złodziej będzie miał takie samo
    prawo zastrzelić Ciebie jak Ty jego - wtedy zobaczymy czy przeżyjesz ;-)
    Bo jeśli masz zna myśli zasady, że Tobie wolno wszystko, a innym nie,
    to już nie jest selekcja naturalna tylko średniowiecze, gdzie pan na
    włościach mógł wszystko (przynajmniej dopóki go mocniejszy sąsiad nie
    najechał ;-))

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 94. Data: 2006-05-05 20:34:27
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 04.05.2006 Henry (k) napisał/a:

    > A jeśli spadnie szybowiec i ktoś w nim będzie umierał [..]

    A jeśli Wasze dziecko będzie przechodzić ulicą - to Wy to dziecko
    przejedziecie?! I nie mówcie, że dzieci nie macie - bo w każdej chwili mieć
    możecie! (sprawdzić, czy nie ksiądz...)
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 95. Data: 2006-05-05 20:34:50
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Henry (k) napisał(a):

    > Żeby było jasne - jak dziecko sąsiada przejdzie przez dziurę
    > w płocie (małe to się może zmieścić)

    Nie może, bo założenie było, że posesja jest tak ogrodzona i
    otabliczkowana*, że przypadkowe wejście jest niemożliwe.

    *"Obowiązkiem właściciela posesji byłoby takie zabezpieczenie
    > posesji aby nie było możliwe przypadkowe wtargnięcie
    > (nieświadome)."
    Justyna, kibicująca.

  • 96. Data: 2006-05-05 20:35:56
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    > Ty to chyba dzieci nie masz...

    No, chwilowo nie mam. Tylko co z tego?

    P.S. A może mam - tylko o tym nie wiem... ;)
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 97. Data: 2006-05-05 20:45:23
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 04.05.2006 Przemek R. napisał/a:

    > "Biją u Was murzynów?"

    "Biją u Was konia?" :]

    Ot, dyskusja na poziomie Przemka... ;)

    > ps.
    > "chcącemu nie dzieje się krzywda"
    > jezlei to haslo oznacza ze skoro ktos poplenil przestepstwo to mozna
    > popelniac na jego szkode [..]

    "Nadaremnie szuka oparcia w prawie ten, kto je gwałci". Tego też nie wiesz?

    Skoro nie wiesz, co oznacza ta zasada ("chcącemu...") - to po co w ogóle
    udzielasz się na grupie "z prawem w nazwie"? To przynajmniej ogranicz się do
    pytań - a jak już zaczniesz chwytać "co i jak" - dopiero wtedy przejdź na
    tryb oznajmujący.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 98. Data: 2006-05-05 21:12:49
    Od: "alka" <t...@...nie.podam>

    Użytkownik "Jan Słupicki" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co pamiętam to było tak że to był jakiś student co nie znał
    > angielskiego i pomylił adres imprezy. Dobijał się do czyjegoś domu
    > i nie reagował na ostrzeżenia. Moim zdaniem słusznie go odstrzelili.
    > Jak ktoś się dobija nocą do drzwi i nie reaguje na ostrzeżenia
    > do jest sam sobie winny.

    U nas były przypadki, że złodziejaszkowie buszujący po działkach nachlali
    się jakiegoś pestycydu, który był przelany do butelek po czymś innym...
    Na naklejkach było nawet napisane, co obecnie zawierają, ale....
    Nie ukarano właściciela działki.

  • 99. Data: 2006-05-05 23:00:04
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 05.05.2006 Henry (k) napisał/a:

    > Selekcja naturalna - proszę bardzo o ile złodziej będzie miał takie samo
    > prawo zastrzelić Ciebie jak Ty jego - wtedy zobaczymy czy przeżyjesz ;-)

    A od kiedy-to złodzieje przejmują się tym, do czego mają prawo - a do czego
    nie? Jakby się tym przejmowali, nie byliby złodziejami... ;)

    Ech, gadasz jak mały Kazio... mały Heniu. :]
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 100. Data: 2006-05-05 23:01:43
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 05.05.2006 Przemuś napisał/a:

    > taa co z tego ze zostało by zabitych 50 niewinnych jak 50 innych bedzie
    > winnych.

    Niewinni nie szukają jabłek w cudzych sadach.
    --
    pozdrowienia

    Z.