  • 1. Data: 2006-04-30 11:48:50
    Temat: przerwa techniczna w nauce i wku
    Od: r <...@w...pl>

    witam
    mam taki maly problem z wku ;) skonczylem wlasnie studia inz na
    polibudzie i mam zamiar isc na mgr ale dostalem juz papier z wku zebym
    sie stawil.
    Jako ze znam pania ktora te papiery rozsyla wku to najpierw zapytalem
    jej co i jak powiedziala ze nie musze isc bo ona napisze do skzoly zeby
    przyslali papier ze skonczylem..
    No i tu powstal problem bo owa Pani chyba zechce mi bardziej zaszkodzic
    niz pomoc powiedziala ze chetnie wzieli by mnie na przeszkolenie i ze
    potrzebuja mnie... gdy slyszy ze mowi o szkole to mowi "pan ma swoje
    racje my swoje"

    i teraz pytanie jak to wyglada prawnie ? wku moze mnie zgarnac jesli
    chce uczyc sie dalej ? teraz nie mam mozliwosci posiadania papierku ze
    sie ucze bo wlasnie skonczylem jedna szkole a do drugiej moge sie
    zapisac jakos kolo maja /czerwca - zreszta tak poprostu jest jak sie
    idzie na mgr;)

    Jesli ktos zna temat to prosze o jakas rade ;)

    pozdrawiam
    --
    Mateusz