  • 141. Data: 2018-06-07 23:17:54
    Temat: Re: Pułapki na złodzieji - co można ?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-07 o 19:11, lena pisze:
    > (...) sprej na zlodziei zeby ich wytruc jak karaluchy czy szarancze, bo to podobny
    gatunek, tylko trzeba duzo wieksze stezenie.

    Niewiele to pomoże, bo najczęściej teraz są to już tylko repelenty.
    Są jeszcze preparaty o działaniu kontaktowym. Ale te same preparaty na
    ssaki (bo chyba do tej grupy należą wspomnieni złodzieje) już słabo
    działają.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 142. Data: 2018-06-08 08:46:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Jun 2018 10:11:41 -0700 (PDT), lena napisał(a):
    > Ja tez mam ten problem. Mysle ze najlepiej powbijac ostre kolki metalowe i
    porozciagac drut kolczasty zeby zlodzieje nadziali sie na kolki i zaplatali w drut.
    Do tego przydal by sie jakis sprej na zlodziei zeby ich wytruc jak karaluchy czy
    szarancze, bo to podobny gatunek, tylko trzeba duzo wieksze stezenie.

    8931,metalowa-linka-niemal-zabila-15-latka-byla-rozw
    ieszona-na-polnej.html

    No i mam zagadke - wlasciciel zalozyl pulapke na dzieci, czy po prostu
    ustawil w charakterze bramy, podkreslajac, ze tu sie zaczyna jego
    posesja.

    A teraz mu groza 3 lata ... albo i wiecej.

    J.

  • 143. Data: 2018-06-08 20:02:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.06.2018 o 08:46, J.F. pisze:

> [...]
    > ustawil w charakterze bramy, podkreslajac, ze tu sie zaczyna jego
    > posesja.
    >
    > A teraz mu groza 3 lata ... albo i wiecej.

    I tak mało...

    Dostanie dwa w zawiasach:(

    Shrek

  • 144. Data: 2018-06-12 20:51:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-06-07, Sonn <x...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    rysunkiem pistoletu strzelajacego prosto w nadchodzacego.

    > Nooooo, jak złodziej zobaczy coś takiego to na pewno od razu zesra się
    > ze strachu i ucieknie.

    Tak nie można. Się na tym poślizgnie, złamie nogę i pozew gotowy.

    --
    Marcin