  • 1. Data: 2002-04-21 02:18:17
    Temat: Publikowanie dokumentow PDF
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    Czy aby moc publikowac dokumenty PDF na WWW
    uzytkownik musi miec licencje AdobeAcrobata lub cos podobnego

    TB

  • 2. Data: 2002-04-21 04:28:36
    Temat: Re: Publikowanie dokumentow PDF
    Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl>

    >Czy aby moc publikowac dokumenty PDF na WWW
    >uzytkownik musi miec licencje AdobeAcrobata lub cos podobnego
    Format PDF jest publiczny.
    Licencja jest wymagana, jeśli używa się programu, który jej wymaga
    (Acrobat, Corel Draw), a jeśli używa się bezpłatnego programu
    (Ghostscript) to nie.

    Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.