  • 21. Data: 2017-07-11 19:48:22
    Temat: Re: Ptaki a zafajdany samochód
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Nie gniewaj się, ale jak mieliby wycinać w mieście te nieliczne drzewa
    > które jakoś od betonowej pustyni miasta nasze odróżniają z tak błahego
    > powodu że Ty sobie musisz umyć samochód bo Ci ptaszek narobił
    > to sorry, ale chyba masz jakoś pomylone swoje priorytety...
    > ---
    > Odróżniasz słowo parking od park ?

    Fajnie jest gdy w miastach są drzewa wszędzie tam gdzie się da je posadzić,
    nawet poza parkami.
    ---
    I poza parkingami. I jeszcze przed oknami, i i i

  • 22. Data: 2017-07-11 19:58:19
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

> [...]
    > nawet poza parkami.
    > ---
    > I poza parkingami. I jeszcze przed oknami, i i i

    Wszędzie gdzie tylko się da!

  • 23. Data: 2017-07-11 20:32:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Jasne, odbierz kobiecie resztę tych drobnych przyjemności jakich doznaje
    > praktykując swoją matczyną opiekuńczość do zwierząt przed śmiercią bo Ty,
    > młody i silny, musisz teraz umyć samochód... współczuję Ci.
    > ---
    > To może chcesz fotkę gniazda gołębi z mojego balkonu ?

    Wiem jak takie gniazdo wygląda. Fotka niepotrzebna. Miałem takie gniazdo na
    półpiętrze jak byłem dzieckiem.
    ---
    Odniosłem wrażenie, że potrzebujesz widoku gołębia

  • 24. Data: 2017-07-11 20:36:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Jestem za empatią dla starszych ludzi, którzy swoim dziwactwem nie robią
    > nikomu dużej krzywdy.
    > ---
    > Wydaje mi się, że małe krzywdy ludzie mogliby finansować ze swojej
    > kieszeni
    > a nie mojej. Mycie samochodu kosztuje mniej więcej tyle ile parkowanie na
    > nim.

    Jak parkujesz pod chmurką to musisz liczyć się że w każdej chwili Ci ptak
    może na samochód narobić.
    ---
    Dzięki za info, bez Ciebie nie dałbym sobie rady w życiu

    > Jak dom jest pół dnia pusty i masz psa zostawiać samego to lepiej nie brać
    > psa. Nie wytłumaczysz psu że wszystko w porządku i nie ma się czym
    > martwić...
    > ---
    > A takie gołębie, można zostawić czy będą samotne i narobią mi na parapet ?

    Gołębie można zostawić.
    ---
    Mój gołąb jest chyba samotny, prześlę Ci jego zdjęcie, ok ?

    A jak Ci narobią na parapet to posprzątaj wokół gniazda i nie zawracaj
    gitary.
    ---
    Wuju, nie dawaj mi takich durnych rad

  • 25. Data: 2017-07-11 20:37:01
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Dlatego dalej twierdzę że ludzie nie wiedzą co jest dla zwierząt dobre
    > poprawiają sobie humor to nakarmieniem gołąbka albo przygarnięciem
    > psiaka do kawalerki w bloku.

    I sąsiedzkie, zgodne współżycie nakazuje Ci umyć samochód bez zbędnego
    marudzenia jeśli staruszka sąsiadka może mieć dzięki Tobie odrobinę radości
    na starość dzięki temu że wydasz 12 złociszy na myjnię raz na tydzień.
    ---
    Raz na tydzień to Ty się myjesz

  • 26. Data: 2017-07-11 20:37:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]
    > nawet poza parkami.
    > ---
    > I poza parkingami. I jeszcze przed oknami, i i i

    A gołębie niech Ci robią na głowę

  • 27. Data: 2017-07-11 20:41:57
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-07-11 o 19:31, re pisze:

    > To może chcesz fotkę gniazda gołębi z mojego balkonu ?

    A może masz fotkę gniazda szczura z piwnicy?

  • 28. Data: 2017-07-11 21:02:21
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

> [...]
    > może na samochód narobić.
    > ---
    > Dzięki za info, bez Ciebie nie dałbym sobie rady w życiu

    Skarżysz się na takie oczywistości płynące z prozy życia więc myślałem że
    się źle poczułeś :-P i trzeba Ci deczko dokładniej wszystko tłumaczyć ;-)

    > Gołębie można zostawić.
    > ---
    > Mój gołąb jest chyba samotny, prześlę Ci jego zdjęcie, ok ?

    Prześlij.

    > A jak Ci narobią na parapet to posprzątaj wokół gniazda i nie zawracaj
    > gitary.
    > ---
    > Wuju, nie dawaj mi takich durnych rad

    Dobra. Widzę, że się lepiej poczułeś, zatem ogarnij się, synu, i już
    przestań stękać :-)

  • 30. Data: 2017-07-11 21:02:22
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

> [...]
    > na starość dzięki temu że wydasz 12 złociszy na myjnię raz na tydzień.

    Codziennie prysznic biorę. Czasem dwa razy dziennie. Ale Ty się możesz myć
    kiedy chcesz :-)

  • 29. Data: 2017-07-11 21:02:22
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote: