  • 161. Data: 2015-01-31 00:02:53
    Temat: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-30 o 23:12, Shrek pisze:

    > Zmieniło się zasadniczo - jak ci się naprawdę niepodoba, to nikt cię tu
    > na siłę nie trzyma. A wtedy trzymali, więc musiałeś przyjmować ich warunki.

    Nie wtrącaj się głupi trollu jak dorośli rozmawiają.
    Zdanie dotyczyło różnicy między PRLem za Gomółki i za Gierka.
    Ty o tym okresie nie masz bladego pojęcia, a może chcesz się
    ośmieszyć po raz kolejny i podyskutować o tych różnicach ?

    Pozdrawiam

  • 162. Data: 2015-01-31 08:54:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-01-31 00:02, RadoslawF wrote:

    > Nie wtrącaj się głupi trollu jak dorośli rozmawiają.

    EOT

  • 163. Data: 2015-02-03 12:13:55
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 26.01.2015 o 13:43, Liwiusz pisze:

    > I jak wynika porównanie z krajami o normalnej gospodarce?
    > Bo tak trzeba porównywać, a nie że "odbudowano". Gdyby nie komunizm, tez
    > by odbudowano. Lepiej.

    Jak na razie, czyli ponad 25 lat po upadku PRL-u niczego nie odbudowano
    w porównywalnym stopniu.
    Wręcz przeciwnie: Zburzono przemysł, szkolnictwo, służbę zdrowia,
    zlikwidowano armię.
    Burzy się zabytki i wyprzedaje wszystko, co się da i co znajdzie
    jakiegokolwiek nabywcę.

    I Ty się oburzasz, że nazywają Ciebie mniej inteligentnym? :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 164. Data: 2015-02-03 12:17:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-03 o 12:13, Wiesiaczek pisze:

> [...]
    > jakiegokolwiek nabywcę.
    >
    > I Ty się oburzasz, że nazywają Ciebie mniej inteligentnym? :)

    Założenie że "niczego nie odbudowano" (w domyśle: państwo) oznaczało by,
    że nadal oczekujemy systemu takiego jak w PRL.

    Natomiast to, że "zburzono", to wynik tego, że:
    - w Polsce dobrze jest prowadzić firmę i państwo w tym nie przeszkadza,
    czy może efekt właśnie czegoś przeciwnego (czyli istnienia tego PRL bis)?

    --
    Liwiusz

  • 165. Data: 2015-02-03 12:30:26
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 28.01.2015 o 10:05, Liwiusz pisze:

    > Oto dowód, że państwowa komunistyczna szkoła nawet porządnie pisać nie
    > może nauczyć. Z resztą bełkotu nawet nie chce się dyskutować, Homo
    > sovieticus to zazwyczaj choroba nieuleczalna.

    Ja bym poszedł dalej: To dowód na to, że...

    No paczpan! Wyleciało mi kurwa z głowy! :)

  • 166. Data: 2015-02-03 12:51:56
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 26.01.2015 o 08:16, Liwiusz pisze:
> [...]
    rodziców czy mieli ciągłe problemy finansowe, brak pracy lub pieniędzy, czy byli
    bezrobotni, czy korzystali z pomocy MOPS, czy zdychali pod płotem bo nie stać ich
    było na lekarza lub szpital?

    > To, że jesteś typem człowieka "mogą mnie dymać, byle micha była pełna"
    > nie oznacza, że miałabyś narzucić taki niewolniczy system narzucać
    > normalnym ludziom. Nie mierz wszystkich swoją miarą.

    Ciekawostką jest, że obecnie dymają roboli a micha wcale taka pełna nie
    jest!
    To gdzie ten postęp?

  • 167. Data: 2015-02-03 13:17:17
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 03.02.2015 o 12:17, Liwiusz pisze:

    > Założenie że "niczego nie odbudowano" (w domyśle: państwo) oznaczało by,
    > że nadal oczekujemy systemu takiego jak w PRL.

    Napisałeś, że "Gdyby nie komunizm, tez by odbudowano. Lepiej."
    No to co się stało, że się zesrało? - (Siara) :)

    > Natomiast to, że "zburzono", to wynik tego, że:
    > - w Polsce dobrze jest prowadzić firmę i państwo w tym nie przeszkadza,
    > czy może efekt właśnie czegoś przeciwnego (czyli istnienia tego PRL bis)?

    Też bym chciał to wiedzieć - Stefan! - (Killer) :)

    Ogólnie zauważam, że mimo zadłużenia kraju ponad wszelkie sensowne
    normy, sprzedanie przemysłu, wszelkie "prywatyzacje" szkolnictwa, służby
    zdrowia etc. ilość głodnych dzieci w szkołach relatywnie wzrosła, poziom
    zdrowia społeczeństwa wcale się nie poprawił, sytuacja zawodowa młodych
    jest tragiczna, nie mamy praktycznie armii a korporacje użytkują polaków
    jako tanią siłę roboczą na granicy właśnie tak dyskutowanego niewolnictwa.
    Owszem, mogą wszyscy wyjechać, ale czy wyjazd z własnego (he he he)
    kraju jest rozwiązaniem problemu?
    A pozostałych może od razu zagazować? Bo przecież zgodnie z teoryjkami
    podobnymi Tobie dyskutantów, pozostają w kraju ludzie bez inicjatywy,
    przedsiębiorczości, odwagi, pijacy i inne szumowiny niegodne życia w
    super ustroju, jaki zafasowało nam USA i s-ka?

  • 168. Data: 2015-02-03 18:04:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-02-03 12:13, Wiesiaczek wrote:

    > Jak na razie, czyli ponad 25 lat po upadku PRL-u niczego nie odbudowano
    > w porównywalnym stopniu.
    > Wręcz przeciwnie: Zburzono przemysł, szkolnictwo, służbę zdrowia,
    > zlikwidowano armię.

    No to napieraj co działało lepiej za PRLu niż teraz.

    ZOMO,
    Kolej (jedyna pozytywna rzecz jaka mi przychodzi do głowy),
    Zbrojeniówka (ale to dlatego, że obecnie nic nie robi),
    Skup butelek (mimo, że wszyscy narzekali;)
    Harcerstwo;),
    Żłobki (przedszkola już niekoniecznie),
    Teatr Telewizji,
    Adam Słodowy,
    Z kamerą wśród zwierząt (Gućwińscy pierdolca od upadku komuny dostali i
    okazało się, że dręczą zwierzęta), choć Polskie Zoo było lepsze.

    Shrek