  • 1. Data: 2015-01-19 10:16:22
    Temat: Dane osobowe
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Czy w przypadku publicznego udostępniania danych osobowych jednego z
    użytkowników pewnego forum (bez jego zgody, podane zostały imie,
    nazwisko oraz miejsce pracy), przez innego z użytkowników tegoż forum,
    który od dłuższego czasu ośmiesza wybrane osoby z tej społeczności za
    przyzwoleniem moderacji i admina - kwalifikuje sie do zgłoszenia, jako
    nadużycie do abuse? Sytuacja trwa od kilku lat, natomiast udostępnienie
    danych osobowych jest nowością, w zachowaniu tegoż osobnika. Moderacja
    celowo zablokowała temat, aby ta ostatnia akcja byłą widoczna dla reszty
    użytkowników...

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2015-01-20 08:21:47
    Temat: Re: Dane osobowe
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 19 Jan 2015 10:16:22 +0100
    OMSON <o...@i...pl> wrote:

> [...]
    > forum, który od dłuższego czasu ośmiesza wybrane osoby z tej
    > społeczności za przyzwoleniem moderacji i admina - kwalifikuje sie do

    Napisz do GIODO, oni się takimi sprawami zajmują i podpowiedzą jak
    oficjalnie to zgłosić.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 3. Data: 2015-01-20 10:40:32
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    szerszen pisze:

    > Napisz do GIODO, oni się takimi sprawami zajmują i podpowiedzą jak
    > oficjalnie to zgłosić.

    Ok. Dzięki.

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2015-01-22 22:46:09
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www">

    Dnia Tue, 20 Jan 2015 10:40:32 +0100, OMSON napisał(a):

    > Ok. Dzięki.
    >
    > Pzdr, OMSON

    GIODO wyda decyzję administracyjną nakazującą usunięcie uchybień, a jeśli
    to nie poskutkuje, GIODO złozy do prokuratury zawiadomienie.
    Czas na załatwienie sprawy chyba do 30 dni

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://grupy.3mam.net/