  • Data: 2002-11-20 14:07:15
    Temat: Przyspieszenie sprawy w sądzie pracy
    Od: "Marek" <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Podałem swojego byłego pracodawcę do sądu pracy, bo nie zapłacił mi
    ostatniej pensji i 1 miesięcznej odprawy.
    Czy można jakoś przyspieszyć proces?
    Złożyłem pozew w czerwcu i do tej pory cisza.
    Czy można złożyć jakiś wniosek o zabezpieczenie moich wierzytelności na
    majątku przedsiębiorstwa - firma chyli się ku upadkowi i boję się, że mogę
    zostać na lodzie.
    Czy taki wniosek przyspieszy w jakiś sposób rozpoczęcie procesu?
    pozdrawiam
    Marek