  • 1. Data: 2009-06-26 08:43:18
    Temat: Przypadłość prawników ???
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Trochę wakacyjnie...
    Tak się składa że znam cztery osoby będące prawnikami. Są to osoby w różnym
    wieku - wszystkie pomiędzy 28 a 40 rokiem życia. Adwokaci i radcowie prawni
    po aplikacjach. I wszyscy kłamią na temat pieczenia ciasta - konkretnie
    mówią z uporem godnym lepszej sprawy, że ogólnie pieką ciasta, że upiekli
    takie to a takie ciasto, które jest EWIDENTNIE ciastem kupionym w cukierni
    lub sklepie. Jeden z nich ostatnio zapierał się że sam upiekł całe ciasto
    jakie było serwowane na jego weselu - nie ma szans - było to ciasto z
    cukierni.
    To jakaś przypadłość zawodowa prawników, sposób na dowartościowanie się,
    stworzenie wizerunku osoby "ciepłej i domowej" czy jakaś teoria lansowana na
    uczelni i wdrażana w życie przez jej absolwentów.
    Wszyscy oni kończyli prawo na Uniwersytecie Śląskim.
    Czy komuś jest znany podobny przypadek ?
    --
    Jackare

  • 2. Data: 2009-06-26 08:45:21
    Temat: Re: Przypadlosc prawników ???
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <h221mq$7t6$1@atlantis.news.neostrada.pl>, ...@s...de.pl
    says...>
> [...]
    > takie to a takie ciasto, które jest EWIDENTNIE ciastem kupionym w cukierni
    > lub sklepie. Jeden z nich ostatnio zapiera? si? ?e sam upiek? ca?e ciasto
    > jakie by?o serwowane na jego weselu - nie ma szans - by?o to ciasto z
    > cukierni.
    > To jaka? przypad?o?? zawodowa prawników, sposób na dowarto?ciowanie si?,
    > stworzenie wizerunku osoby "ciep?ej i domowej" czy jaka? teoria lansowana na
    > uczelni i wdra?ana w ?ycie przez jej absolwentów.
    > Wszyscy oni ko?czyli prawo na Uniwersytecie ?l?skim.
    > Czy komu? jest znany podobny przypadek ?

    Tak jest, moge to potwierdzic. Prawnicy po Uniwersytecie Gdanskim tez
    tak robia.

  • 3. Data: 2009-06-26 08:46:25
    Od: spp <s...@o...pl>

    Leszek pisze:

    > Tak jest, moge to potwierdzic. Prawnicy po Uniwersytecie Gdanskim tez
    > tak robia.

    A ogry też tak robią?

    --
    spp

  • 4. Data: 2009-06-26 08:48:44
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > A ogry też tak robią?

    Nie. Ogry są jak cebula :)

    Krzysztof

  • 5. Data: 2009-06-26 09:16:46
    Temat: Re: Przypadłość prawników ???
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Jackare wrote:

    > Trochę wakacyjnie...
    Oczywiście, podstawowy coroczny egzamin prawnika to egzamin z kłamstwa -
    tyle, że niektórzy kiepsko zdają.... :P

    --
    Maciek

  • 6. Data: 2009-06-26 09:32:53
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 26 Cze, 10:43, "Jackare" <j...@s...de.pl> wrote:
> [...]
    > uczelni i wdrażana w życie przez jej absolwentów.
    > Wszyscy oni kończyli prawo na Uniwersytecie Śląskim.
    > Czy komuś jest znany podobny przypadek ?

    Masz wyśmienity temat na pracę doktorską z socjologii :P

    Pzdr.
    L.

  • 7. Data: 2009-06-26 09:39:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 26 Jun 2009 10:43:18 +0200, Jackare napisał(a):

    > To jakaś przypadłość zawodowa prawników, sposób na dowartościowanie się,
    > stworzenie wizerunku osoby "ciepłej i domowej"

    Nie sądzę. Ja gotować nie umiem i nie udaję, nie jestem też ciepły i
    domowy, i też tego nie udaję.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?

  • 8. Data: 2009-06-26 10:03:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Nie sądzę. Ja gotować nie umiem i nie udaję, nie jestem też ciepły i
    > domowy, i też tego nie udaję.

    Z tego wniosek że nie jesteś po uniwersytecie śląskim ani gdańskim :)

    --
    @2009 Johnson

  • 9. Data: 2009-06-26 10:05:10
    Od: spp <s...@o...pl>

    Johnson pisze:

    > Z tego wniosek że nie jesteś po uniwersytecie śląskim ani gdańskim :)

    Albo że nie jest prawnikiem. ;)

    --
    spp

  • 10. Data: 2009-06-26 10:26:53
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 26 Cze, 12:05, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Albo że nie jest prawnikiem. ;)
    >
    > --
    > spp

    Wszystkie wnioski błędne. Zapewne kłamie jak z nut.