  • 1. Data: 2009-06-26 08:21:06
    Temat: Bład w postanowieniu sadu
    Od: "news.gazeta.pl" <a...@g...pl>

    Witam.
    Odwoluj się do sądu w sprawie nie przyznania renty.
    Dostalem pierwsze postanowienie gdzie na posiedzeniu niejawnym przyznano mi
    lekarza bieglego ,ale niestety na postanowieniu jest bląd dotyczący mojego
    zawodu ,jest wpisany zawod ktorego nie jest moim wyuczonym ,sprzedawca
    (wprawdzie mam swiadectwo pracy z okresu 6 miesiecy z taki mzawodem ale
    bylem wtedy magazynierem w hurtowni spozywczej gdzie do moich obowiazkow
    nalezalo dzwiganie ciezarow ,teraz przy moim stanie zdrowia jest to
    wykluczone /
    Moj zawod wyuczony to murarz ,i takie zawody mam wpisane w postanowieniu
    murarz,sprzedawca(k-5, 41)
    Pozatym mam jeszcze swiadectwo pracy jako hydraulik okres pracy najdluzszy
    ,z tego zakladu odszlem na rente.
    Zawod hydraulik wogole nie jest ujety w postanowieniu.
    Prosze o porade jak mam odkrecic te niescislosci .
    Z gory dziekuje i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-06-26 08:27:55
    Temat: Re: Bład w postanowieniu sadu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    news.gazeta.pl pisze:

    > Moj zawod wyuczony to murarz ,i takie zawody mam wpisane w postanowieniu
    > murarz,sprzedawca(k-5, 41)

    Po co podajesz numery kart? Mamy sobie iść i popatrzeć :) ?

    > Zawod hydraulik wogole nie jest ujety w postanowieniu.
    > Prosze o porade jak mam odkrecic te niescislosci .

    Napisz pismo procesowe do sądu, zwracając na to uwagę i powiedz o tym
    biegłemu.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-06-26 08:36:41
    Od: "news.gazeta.pl" <a...@g...pl>

    > Po co podajesz numery kart? Mamy sobie iść i popatrzeć :) ?

    myslalem ze to kody zawodow

    > Napisz pismo procesowe do sądu, zwracając na to uwagę i powiedz o tym
    > biegłemu.
    dzieki za odpowiedz