  • 1. Data: 2009-06-25 21:54:35
    Temat: SIWZ
    Od: m...@p...onet.pl

    Chcę kupić kopiarkę do biura. Mam przygotoać SIWZ, ale podobno nie mogę w niej
    podać modelu, który chcę kupić /trochę to chore.../. Jak uniknąć zakupu
    badziewia ?

  • 2. Data: 2009-06-26 00:07:41
    Temat: Re: SIWZ
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > Chcę kupić kopiarkę do biura. Mam przygotoać SIWZ, ale podobno nie mogę w niej
    > podać modelu, który chcę kupić /trochę to chore.../. Jak uniknąć zakupu
    > badziewia ?

    Nie da sie.
    Podaj taką specyfikację, żeby badziew się nie łapał.

  • 3. Data: 2009-06-26 05:38:12
    Od: "piotrek" <piotrekjw_@_gmail.com>

    > Chcę kupić kopiarkę do biura. Mam przygotoać SIWZ, ale podobno nie mogę w
    > niej
    > podać modelu, który chcę kupić /trochę to chore.../. Jak uniknąć zakupu
    > badziewia ?

    Jesli wartość netto kopiarki < 14000EUR, nie musisz stosować prawa zamówień
    publicznych

  • 4. Data: 2009-06-26 06:20:40
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Dobry sprzedawca tego modelu ma już dla Ciebie gotowe SIWZ ;-))
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-06-26 06:32:18
    Od: "piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "piotrek" <piotrekjw_@_gmail.com> napisał w
    > Jesli wartość netto kopiarki < 14000EUR, nie musisz stosować prawa
    > zamówień publicznych

    Uwaga jednak na zamówienia dzielone. Jak kupuje pięć kopiarek i pięć lodówek
    i dziesięć czegoś tam... każde mniejsze od podanej kwoty, ale łącznie więcej
    to jednak musi, z tego co pamiętam.

  • 6. Data: 2009-06-26 07:22:06
    Od: AdamS <a...@c...interia.pl>

    Dnia Fri, 26 Jun 2009 08:32:18 +0200, piotr [trzykoty] napisał(a):

> [...]
    > i dziesięć czegoś tam... każde mniejsze od podanej kwoty, ale łącznie więcej

    a co ma wspólnego lodówka z kopiarką?
    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 7. Data: 2009-06-26 07:28:52
    Od: AdamS <a...@c...interia.pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2009 23:54:35 +0200, m...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > Chcę kupić kopiarkę do biura. Mam przygotoać SIWZ, ale podobno nie mogę w niej
    > podać modelu, który chcę kupić /trochę to chore.../. Jak uniknąć zakupu
    > badziewia ?

    własciwie to możesz podać model tylko musisz dopisać "lub równoważny" i
    określić co rozumiesz przez równoważny - podać parametry z jakimis
    rozsądnymy widełkami. Kopiarki mają wiele parametrów więc na pewno
    możesz opisać je tak by dostać konkretny model :) Pamiętaj przy tym, że
    wydajesz publiczne pieniądze a nie spełniasz swoje zachcianki.
    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 8. Data: 2009-06-26 07:34:52
    Od: AdamS <a...@c...interia.pl>

    Dnia Fri, 26 Jun 2009 09:28:52 +0200, AdamS napisał(a):

> [...]
    > możesz opisać je tak by dostać konkretny model :) Pamiętaj przy tym, że
    > wydajesz publiczne pieniądze a nie spełniasz swoje zachcianki.

    a i przy kopiarkach zwróć uwagę na koszty serwisu bo u niektórych jest
    tak, że dla zachowania gwarancji wymagane sa regularne przeglądy co ileś
    tam stron, które potrafią kosztowac więcej niz urzadzenie :)
    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 9. Data: 2009-06-26 11:54:18
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    > a co ma wspólnego lodówka z kopiarką?
    > --
    > Pozdrawiam AdamS

    To był przykład, chodzi o to że mogą się znajdować w jednej grupie PKWiU.
    Natomiast nie wiadomo do jakiego biura chce kupić tę kopiarkę, czy to
    prywatna firma czy też będzie wydawał pienioądze publiczne.

    --
    _____________________
    Grzesiex

  • 10. Data: 2009-06-26 19:25:50
    Od: "c_apitan" <c...@w...pl>

    > Chcę kupić kopiarkę do biura. Mam przygotoać SIWZ, ale podobno nie mogę w
    > niej
    > podać modelu, który chcę kupić /trochę to chore.../. Jak uniknąć zakupu
    > badziewia ?

    Skontaktuj się z tym od którego chcesz kupić
    a on sam napisze co trzeba!!!

    Ot co !

    Pzdr

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4193