  • 1. Data: 2009-06-25 19:37:55
    Temat: Stopień doktora a ilość dni urlopu
    Od: "uC PC" <p...@p...onet.pl>

    Uzyskałem niedawno stopień doktora nauk technicznych, czy z tego tytułu
    przysługuje mi w pracy większa ilość dni urlopu, do tej pory było to 26 dni
    rocznie. Dodam jeszcze, że nie pracuje na uczelni.

  • 2. Data: 2009-06-25 19:38:43
    Temat: Re: Stopień doktora a ilość dni urlopu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    uC PC wrote:
    > Uzyskałem niedawno stopień doktora nauk technicznych, czy z tego tytułu
    > przysługuje mi w pracy większa ilość dni urlopu, do tej pory było to 26 dni
    > rocznie. Dodam jeszcze, że nie pracuje na uczelni.

    Nie.

  • 3. Data: 2009-06-25 21:16:41
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Date: Thu, 25 Jun 2009 22:21:11 -0700

    Jakbyś tak sobie strefę czasową z Kaliforni na Polskę zmienił, latwiej
    by się to czytało :-)

    M.

  • 4. Data: 2009-06-26 05:21:11
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    @newsgate.onet.pl...
    > Uzyskałem niedawno stopień doktora nauk technicznych, czy z tego tytułu
    > przysługuje mi w pracy większa ilość dni urlopu, do tej pory było to 26
    > dni
    > rocznie.

    NIE. Przysługiwał Ci urlop na przygotowanie do obrony.

  • 5. Data: 2009-06-26 06:30:59
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Użytkownik "uC PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dni
    > rocznie. Dodam jeszcze, że nie pracuje na uczelni.

    I wolne miejsce w autobusie :)
    i PKP

  • 6. Data: 2009-06-26 07:04:35
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 25 Jun 2009 21:37:55 +0200, uC PC napisał(a):

    > Uzyskałem niedawno stopień doktora nauk technicznych, czy z tego tytułu
    > przysługuje mi w pracy większa ilość dni urlopu, do tej pory było to 26
    > dni rocznie. Dodam jeszcze, że nie pracuje na uczelni.

    Jeśli pracujesz w dużym zakładzie państwowym albo w spółce (nawet
    prywatnej) przekształconej jakiś czas temu w spółkę prywatną, to zajrzyj
    do układu zbiorowego pracy albo gwarancji. Być może coś takiego jest. Ale
    wątpię.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?

  • 7. Data: 2009-06-26 21:47:12
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Olgierd" napisał:

    > Być może coś takiego jest. Ale wątpię.

    Prędzej dodatek do wynagrodzenia, ale też nie wszędzie (np. służba
    zdrowia) w oszałamiającej wysokości co najmniej 65 plnów :)

    --
    Pozdrawiam - Aicha