  • 1. Data: 2002-03-06 14:54:40
    Temat: Przykra sprawa z komornikiem
    Od: Sebastian <s...@k...pl>

    Dosc niespodziewanie stalem sie ofiara balaganu w pewnej firmie (dealer
    samochodow), ktorej mialem watpliwa przyjemnosc byc klientem.
    W 2000 roku firma wystawila mi fakture za uslugi. 80% faktury zaplacilem od
    razu gotowka, pozostala czesc miala byc uregulowana przelewem. 2 tygodnie
    pozniej wplacilem pozostala kwote gotowka do kasy firmy.
    Rok pozniej otrzymalem pismo, ze firma rzada zaplaty tej naleznosci.
    Oczywiscie dowodu KP juz nie mialem ale udalem sie do firmy, wyjasnilem
    cala sprawe i obiecano mi, ze wszystko wycofaja. Pare miesiecy pozniej
    jeszcze raz to samo. 2 tygodnie temu odwiedzil mnie komornik...

    Zadzwonilem do tej firmy, okazalo sie ze zmienil sie wlasciciel, ze firma
    ktora prowadzila dla nich ksiegowosc narobila sporo balaganu i ze maja
    bardzo duzo takich skarg. Obiecano mi, ze KP sie znajdzie ale co mam zrobic
    jesli sie nie znajdzie albo jesli nie beda chcieli znalezc? Mam jakies
    szanse wyjsc z tego calo?

    Kwota jest niewielka ale nie chcialbym placic za cos dwa razy. Dziekuje z
    gory za pomoc.

    --
    Sebastian.

  • 2. Data: 2002-03-06 23:23:08
    Temat: Re: Przykra sprawa z komornikiem
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik Sebastian <s...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@1...254.173.2
> [...]
    > szanse wyjsc z tego calo?
    >
    > Kwota jest niewielka ale nie chcialbym placic za cos dwa razy. Dziekuje z

    wyjaśnienia sprawy z prośbą o pisemną odpowiedź. może choć w pewien sposób
    firma ta się wyłoży - napisze, że faktycznie tak jest, iż mają skargi
    bałagan. Gdy uda się coś takiego zdobyć pionformować o tym komornika.
    Formalnie nie ma to dla niego dużego znaczenia, ale może spowoduje, iż
    komornik choć na chwilę wstzryma się od egzekucji i wezwie wierzyciela do
    wyjaśnień (wnsić o to do komornika ). praktycznie jest to jedna z
    możliwości, aby coś uzyskać, choć w zasadzie bez dowodu wpłaty może to być
    bardzo ciężkie - zwłaszcza, że wierzyciel uzyskłał tytuł wykonawczy bez
    Twojego sprzciwu w tej sprawie. warto jednak spróbować i nie wierzyć tej
    firmie. rada na przyszłość - zachować dowody wpłaty (mówisz tu o KP tak więc
    musiało być płacone gotówką?)

    Pozdrawiam
    Marcin.