    From: Sebastian <s...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przykra sprawa z komornikiem
    Date: Wed, 6 Mar 2002 14:54:40 +0000 (UTC)

    Dosc niespodziewanie stalem sie ofiara balaganu w pewnej firmie (dealer
    samochodow), ktorej mialem watpliwa przyjemnosc byc klientem.
    W 2000 roku firma wystawila mi fakture za uslugi. 80% faktury zaplacilem od
    razu gotowka, pozostala czesc miala byc uregulowana przelewem. 2 tygodnie
    pozniej wplacilem pozostala kwote gotowka do kasy firmy.
    Rok pozniej otrzymalem pismo, ze firma rzada zaplaty tej naleznosci.
    Oczywiscie dowodu KP juz nie mialem ale udalem sie do firmy, wyjasnilem
    cala sprawe i obiecano mi, ze wszystko wycofaja. Pare miesiecy pozniej
    jeszcze raz to samo. 2 tygodnie temu odwiedzil mnie komornik...

    Zadzwonilem do tej firmy, okazalo sie ze zmienil sie wlasciciel, ze firma
    ktora prowadzila dla nich ksiegowosc narobila sporo balaganu i ze maja
    bardzo duzo takich skarg. Obiecano mi, ze KP sie znajdzie ale co mam zrobic
    jesli sie nie znajdzie albo jesli nie beda chcieli znalezc? Mam jakies
    szanse wyjsc z tego calo?

    Kwota jest niewielka ale nie chcialbym placic za cos dwa razy. Dziekuje z
    gory za pomoc.

    --
    Sebastian.