    From: "Cinek" <m...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przykra sprawa z komornikiem
    Date: Thu, 7 Mar 2002 00:23:08 +0100

    Użytkownik Sebastian <s...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@1...254.173.2
> [...]
    > cala sprawe i obiecano mi, ze wszystko wycofaja. Pare miesiecy pozniej
    > jeszcze raz to samo. 2 tygodnie temu odwiedzil mnie komornik...
    >
    > Zadzwonilem do tej firmy, okazalo sie ze zmienil sie wlasciciel, ze firma
    > ktora prowadzila dla nich ksiegowosc narobila sporo balaganu i ze maja
    > bardzo duzo takich skarg. Obiecano mi, ze KP sie znajdzie ale co mam
    zrobic
    > jesli sie nie znajdzie albo jesli nie beda chcieli znalezc? Mam jakies
    > szanse wyjsc z tego calo?
    >
    > Kwota jest niewielka ale nie chcialbym placic za cos dwa razy. Dziekuje z

    wyjaśnienia sprawy z prośbą o pisemną odpowiedź. może choć w pewien sposób
    firma ta się wyłoży - napisze, że faktycznie tak jest, iż mają skargi
    bałagan. Gdy uda się coś takiego zdobyć pionformować o tym komornika.
    Formalnie nie ma to dla niego dużego znaczenia, ale może spowoduje, iż
    komornik choć na chwilę wstzryma się od egzekucji i wezwie wierzyciela do
    wyjaśnień (wnsić o to do komornika ). praktycznie jest to jedna z
    możliwości, aby coś uzyskać, choć w zasadzie bez dowodu wpłaty może to być
    bardzo ciężkie - zwłaszcza, że wierzyciel uzyskłał tytuł wykonawczy bez
    Twojego sprzciwu w tej sprawie. warto jednak spróbować i nie wierzyć tej
    firmie. rada na przyszłość - zachować dowody wpłaty (mówisz tu o KP tak więc
    musiało być płacone gotówką?)

    Pozdrawiam
    Marcin.