  • 21. Data: 2004-06-30 15:39:53
    Temat: Re: Przyjecie mandatu
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "DRAY" <d...@g...com.pl> napisał w wiadomości
    news:cbu807$j5$1@fargo.cgs.pl...
    > Dziekuje za kometarze dotyczące moich świateł - są one zupełnie
    > zbędne.

    One sa meritum sprawy ucisniona niewinnosci.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 22. Data: 2004-06-30 17:09:48
    Od: "Adams" <Adams1999{wytnij-to}@wp.pl>

    Search for..
    >Jakoś nikt nigdy mi nie mruga mi jadąc z przeciwka.

    Nie każdy chce beztrosko oślepiać nieuprzejmego kierowcę, może być
    nieobliczalny...
    --
    Pozdrawiam:
    _________Adams_________

  • 23. Data: 2004-06-30 20:52:44
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > A jak do tego baran jedzie na przeciwmgielnych w czasie deszczu to
    > powinni jeszcze wybatożyć.
    > Nie zawsze 'od przybytku głowa nie boli'. Od przybytku świateł boli, i
    > to poważnie, tych co muszą za baranem jechać albo mijać takiego
    > haolgenowego mistrza kierownicy.

    Bo jak ktos jedzie z przeciwka to sie je gasi (mowie
    o przednich przeciwmglowych), ale... "wykrywacz pieszych"
    poza tym bardzo sie przydaje przy przejezdzaniu przez wioski.
    Nie swiatla drogowe, swiecace na wprost, a p.mgielne swiecace od spodu,
    podswietlajace czasami jedyne elementy odblaskowe pieszych jakimi
    sa... skarpety i sprzaczki od butow. A reszta szara...
    Mocne drogowe to czasami wrecz pogarszaja sprawe jak sie od
    znakow drogowych odbijaja i oslepiaja.

    M.
    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org == |-

  • 24. Data: 2004-06-30 21:35:01
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    Trochę Cie poduczyli praktycznie i teoretycznie A ja Cię poducze życiowo. W
    podobnej sytuacji nie bierze sie mandatu. Mówisz że chcesz do sądu bo teraz
    nie masz pieniędzy a za kilka miesięcy będziesz miał i jak bedzie trochę
    drożej to nie szkodzi. Ten numer przechodzi najlepiej z drogówką. Masz prawie
    100% gwarancji że dostaniesz pouczenie. Dotyczy to przypadków bardziej
    głupawych. Takich gdzie policjant bardziej się chce przywalić do czegoś mało
    istotnego. Nie przejdzie jak Cie trafią na radar, chociaz kto wie. A dlaczego
    dostaniesz pouczenie pomyśl sam. Tomek