  • 1. Data: 2004-06-29 10:12:17
    Temat: DG, pomocy
    Od: "Student" <g...@w...pl>

    Wykombinowałem cos takiego:
    Jestem studentem i jako ze zalozenie dzialalnosci prze mnie wiazaloby sie z
    ZUSem (na to mnie nie stac), chce to zrobic z udzialem mojej matki. Ma stala
    prace, wiec dodatkowo przy DG koszty bylyby minimalne. W zwiazku z tym mam
    kilka pytan:
    - czy moge stac sie pelnomocnikiem tej firmy aby podpisywac faktury (rozumie
    ze potwierdza to notariusz?)
    - czy jako pelnomocnik moge dla niej pracowa na umowe - zlecenie, lub dzielo
    - czy mozna cos wykombinowac z kosztami samochodu jesli wlascicielem jest
    moj ojciec (umowa uzyczenia?)
    - jescze jakies pomysly??? :)

    z gory dziekuje
    Rysiek

  • 2. Data: 2004-06-29 10:27:01
    Temat: Re: DG, pomocy
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    dzielo
    > - czy mozna cos wykombinowac z kosztami samochodu jesli wlascicielem jest

    pamietaj tylk o tym, ze jezeli w firmie w ktorej Twoja mama pracuje
    przewiduje sie zwolnienia,
    to w pierwszejkolejnosci ida Ci ktorzy maja dzialalnosc, bo zwykle
    pracodawcy sobie mysla,
    ze taka osoba jakos sobie poradzi.

    To tak na margoinesie

    P.

  • 3. Data: 2004-06-29 11:15:56
    Od: "Student" <g...@w...pl>

> [...]
    > przewiduje sie zwolnienia,
    > to w pierwszejkolejnosci ida Ci ktorzy maja dzialalnosc, bo zwykle

    Z tym akurat problemu nie ma... to raczej stała, stabilna praca

  • 4. Data: 2004-06-29 13:50:30
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Z tym akurat problemu nie ma... to raczej stała, stabilna praca

    Zycie jest pelne niespodzianek.

    P.

  • 5. Data: 2004-06-29 14:20:15
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2004 12:27:01 +0200, Przemyslaw Rokicki naskrobał(a):

> [...]
    > przewiduje sie zwolnienia,
    > to w pierwszejkolejnosci ida Ci ktorzy maja dzialalnosc, bo zwykle

    niezła bzdura - nie sądzisz że kompetencje mają największe znaczenie?

    btw: praca na państwowych stołkach spłaca mózgi :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-06-29 15:30:47
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > niezła bzdura - nie sądzisz że kompetencje mają największe znaczenie?
    >
    > btw: praca na państwowych stołkach spłaca mózgi :)

    jest 1000 pracownikow,

    100 trzeba zwolnic, wyksztalcenie wszyzscy maja te same, nie myslisz ze
    dyrekcja moze wziac to pod uwage?

    P.

  • 7. Data: 2004-06-30 02:30:11
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    > jest 1000 pracownikow,
    >
    > 100 trzeba zwolnic, wyksztalcenie wszyzscy maja te same, nie myslisz ze
    > dyrekcja moze wziac to pod uwage?

    dobra masz 1000 pracowników a 100 trzeba zwolnić (wykształcenie to samo) to
    kogo wybierzesz tych gdzie jest przerost zatrudnienia czy specjalnie
    bedziesz poszukiwął tych co sobie poradzą?

  • 8. Data: 2004-06-30 08:57:05
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > dobra masz 1000 pracowników a 100 trzeba zwolnić (wykształcenie to samo)
    > kogo wybierzesz tych gdzie jest przerost zatrudnienia czy specjalnie
    > bedziesz poszukiwął tych co sobie poradzą?

    Z dzialu X trezba zwolnic 10 osob. W pierwszej kolejnosci tych ktorzy
    prowadza dzialalnosc.
    Tak bym zrobil.

    A autor watku zrobi jak chce, jakby co to on bedzie miec na sumieniu, ni
    eja.

    P.

  • 9. Data: 2004-06-30 10:43:45
    Od: "Student" <g...@w...pl>

> [...]
    > prowadza dzialalnosc.
    > Tak bym zrobil.
    >
    > A autor watku zrobi jak chce, jakby co to on bedzie miec na sumieniu, ni

    Zapewniam, ze mojej matki nie zwolnia - napisalem ze to stabilna praca, a i
    z szefem sie dobrze znamy... :) nadal jednak nie potrafie rozwiazac tych
    najwazniejszych spraw...

  • 10. Data: 2004-07-07 23:45:49
    Od: l...@m...com.pl

    (Wed, 30 Jun 2004 10:57:05 +0200)PR=>pl.soc.prawo:

    > Z dzialu X trezba zwolnic 10 osob. W pierwszej kolejnosci tych ktorzy
    > prowadza dzialalnosc.
    > Tak bym zrobil.

    a skad ma firma wiedziec ze dana osoba prowadzi dzialalnosc
    gospodarcza?. przeciez sie nie musi tym chwalic.

    pozdrav

    maHo