  • 1. Data: 2004-06-29 11:01:51
    Temat: Kserokopia dokumentu
    Od: "heniek" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanie. Czy kserokopia dokumentu moze być dowodem w sprawie? Niestety
    mam tyko ksero.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-29 15:36:27
    Temat: Re: Kserokopia dokumentu
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    heniek wrote:
    > Mam pytanie. Czy kserokopia dokumentu moze być dowodem w sprawie? Niestety
    > mam tyko ksero.

    może, inna sprawa to jej ocena

    KG

  • 3. Data: 2004-06-30 12:02:53
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Niestety

    > może, inna sprawa to jej ocena
    >
    > KG

    dokładnie, ksero może być dowodem, a osoba podważająca ten dowód musi
    przedstawić tzw."przeciwdowód" jesli powołuje sie na jego wadliwość

    b.

  • 4. Data: 2004-06-30 12:38:56
    Od: "greg" <g...@p...edu.pl>

    > dokładnie, ksero może być dowodem, a osoba podważająca ten dowód musi
    > przedstawić tzw."przeciwdowód" jesli powołuje sie na jego wadliwość

    Bardzo ciekawe ide do sądu pokazuje kserokopie umowy pożyczki z tobą i
    podpis z innego dokumentu (zgadza się fałszerstwo), ale przedstaw w tym
    wypadku "przeciwdowód". Nie sądze aby sama kserokopia czekokolwiek mogła być
    dowodem, jeśli nie ma innego żadnego śladu na istnienie oryginału rzekomej
    kserokopii