  • Data: 2002-01-10 08:05:20
    Temat: Przydział mieszkania komunalnego
    Od: "Doman" <t...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    sprawa wygląda tak:
    tydzień temu zmarła moja teściowa będąca głównym najemcą sporego (60 m)
    mieszkania komunalnego, w którym była zameldowana razem z moją żoną i moją
    córką

    ja mieszkam osobno we własnościowym pokoju z kuchnią, w którym również
    prowadzę działalność gospodarczą

    i teraz pytanie - będziemy składać wniosek o przydział mieszkania po
    teściowej mojej żonie, ale doszły mnie słuchy że mogą być z tym problemy ze
    względu na moje mieszkanie własnościowe, mimo że praktycznie z różnych
    względów nie mieszkam razem z żoną (praca nocami, itp.)

    jakie są wasze opinie na ten temat?

    --
    pozdrawiam,
    ________