  • 21. Data: 2020-02-21 23:28:50
    Temat: Re: Przeszukanie
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-21 o 05:48, J.F. pisze:

    > A jak policja, czy CBA, sejfy otwiera ?

    > Teraz jakies dziwne wojenki w sadach, to moze i powodzenie nastapi :-)
    > Ale ... co sie wtedy dzieje dalej? Bo przeszukanie juz bylo ...

    > tym niemniej prokurator ma potwierdzic. A jak nie potwierdzi, to co
    > sie dzieje dalej ?
    >
    > J.

    Możesz domagać się odszkodowania.

    --
    Sonn

  • 22. Data: 2020-02-25 09:32:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Feb 2020 23:28:50 +0100, Sonn napisał(a):

    > Możesz domagać się odszkodowania.

    I ile tam nasza kasta przewiduje ?
    100 zl, czy wedle znajomosci ?

    J.

  • 23. Data: 2020-02-25 10:31:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-25 o 09:32, J.F. pisze:

    > I ile tam nasza kasta przewiduje ?
    > 100 zl, czy wedle znajomosci ?

    Przesyłka nie zaginęła, więc pewnie tylko koszt znaczka.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2020-02-25 11:37:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Feb 2020 10:31:26 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Przesyłka nie zaginęła, więc pewnie tylko koszt znaczka.

    Ale my tu o zazaleniu na przeszukanie, a nie o niedostarczonej
    przesylce ...

    J.

  • 25. Data: 2020-02-25 11:45:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-25 o 11:37, J.F. pisze:

    > Ale my tu o zazaleniu na przeszukanie, a nie o niedostarczonej
    > przesylce ...

    No tak, popierdolił mi się wątek z tym o przesyłce doręczonej nadawcy :)

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2020-02-28 11:22:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak dla mnie to nie takie proste.
    Przykładowo przeszukanie u adwokata.
    Prezes NIK ma mniejsze prawa niż szeregowy adwokat?

  • 27. Data: 2020-02-28 11:53:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I co nato na to?

    -----