  • 11. Data: 2015-05-05 11:12:07
    Temat: Re: Przesylki PGP / InPost
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Śledzenie InPostu jak dla mnie jest może lepsze:
    https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke?
    Podaje mi datę i godzinę, a także generuje link z numerem przesyłki.
    https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke?parcel=9
    00000015500000994439999
    (UWAGA: powyższy numer przesyłki wygenerowałem losowo z czterem dziewiątkami
    na końcu i akurat łyknęło).

    W śledzieniu PGP powyższego nie widzę (no chyba, ze coś jeszcze trzeba
    klikać w rodzaju generuj link):
    https://pgpsa.pl/pl/dla-klientow/sledzenie-przesylek
    (tu trzeba wpisać numer, można taki sam losowy jak powyżej)
    ale dla odmiany podaje miejsce doręczenia.

    Czyli być może trzeba kombinować z zapisywaniem / drukowaniem obydwu stron
    (dla ewentualnych celów dowodowych, przykładowo zwrotka jesli w ogóle była
    może nie wrócić).

    -----

  • 12. Data: 2015-05-05 17:16:28
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-24 o 09:48, pisze:
    > Którą stronę polecicie do śledzenia on-line doręczeń przesyłek PGP / InPost?

    Kup sobie szklaną kulę. Będzie bardziej wartościowa niż cały ich system
    doręczania przesyłek a tym bardziej ich śledzenia

    --
    Sonn