  • 1. Data: 2015-04-20 00:31:55
    Temat: CROSS POST Czy taka ulotka "przejdzie"?
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Szczęść Boże Ojcu Prowadzącemu,

    Jak może niektórzy wiedzą, od paru lat (choć ostatnio coraz rzadziej) zdarza
    mi się potrollować w Usenecie. Przy okazji prowadzę bloga - moje "oczko w
    głowie" - po dzieciakach i żonie ofkors.
    Świadoma tego Moje Kochanie postanowiła na czterdzieste drugie urodziny
    sprawić mi mały prezent i za skitrane gdzieś kilkaset złotych, poszerzyć
    grono czytelników. Chce zamówić dwadzieścia tysięcy ulotek, następnie
    poświęcić następnych parę złotych na dystrybucję: koleś / kolesiuwka
    przebrana za Koziołka Matołka rozda te ulotki na najbardziej ruchliwych,
    krakowskich skrzyżowaniach.
    Ponieważ na ulotce ma znaleźć się tekst jednego z pierwszych wpisów - o
    sztucznych włosach łonowych - chciałbym skonsultować sprawę z Prawniczym
    Koleżeństwem i spytać, czy ktoś chętny przeczołgać mnie za szmaty za to, że
    zdeprawowałem mu dziatki, gdy wracał z kościoła czy innej ikei, będzie miał
    prawne podstawy. Że niby treści nie teges, czy coś takiego.

    Aha, chodzi o ten tekst:
    http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2009/08/Gdzie
    -w-Krakowie-Sztuczne-wlosy-lonowe-plpregierz.html

    I tradycyjnie przepraszam za crossposta: piętno dla mojej żony, że chce jej
    się tak marnotrawić kesz. A dla siebie, że się zgadzam.

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek

  • 2. Data: 2015-04-20 10:35:35
    Temat: Re: CROSS POST Czy taka ulotka "przejdzie"?
    Od: "Koziołek" <k...@g...pl>

    Uff, całe szczęście nikt nie odpisał. Wczoraj po dwóch piwkach pomysł
    jaśniał niczym gwiazda zaranna. Teraz - na trzeźwo - jest po prostu głupi.

    Niniejszym ogłaszam EOT i spierdalam w podskokach ;)

    Koziołek

  • 3. Data: 2015-04-20 13:15:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Apr 2015, Koziołek wrote:

    > Wczoraj po dwóch piwkach pomysł
    > jaśniał niczym gwiazda zaranna.

    Gadaj, a szybko, jak Twoja jednostka miary
    "jedno piw(k)o" przelicza się na jakieś powszechniej
    znane jednostki miary.
    Takie:
    http://www.alleceny.pl/produkt/300/piwo_warka_15l_bu
    telka
    ...?
    Albo jakiś wynalazek "piwo 15%"? :>

    > Niniejszym ogłaszam EOT

    Nie ma tak dobrze :>
    I pół roku nie pokazuje się na .rowery, bo teza że po dwu
    piwach człowiek może być niebezpieczny grozi szkodami
    w ludziach i sprzęcie ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2015-04-22 08:55:18
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Gotfryd Smolik napisał:
    > Gadaj, a szybko, jak Twoja jednostka miary
    > "jedno piw(k)o" przelicza się na jakieś powszechniej
> [...]

    Zwykły okocim OK Beer, 0,5litra, 5,6 % :)

    :)))

    Pozdro,

    Koziołek