  • 61. Data: 2015-04-01 15:08:03
    Temat: Re: Przesyłka kurierska zostawiona u portiera
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 01.04.2015 o 12:26, Kris pisze:
    > Dzień wcześniej do ciebie dzwonią?

    Tak właśnie.

    > prawie 100% przesyłek kurierskich
    > dociera do mnie następnego dnia po nadaniu więc kurier doręczający
    > dzień wcześniej nie ma szans dzwonić.

    Mi się zdarzyła może jedna taka przesyłka w życiu, a kupuję raz na kilka
    tygodni coś w sieci.

    p. m.

  • 62. Data: 2015-04-01 15:47:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-01 o 15:06, m pisze:

    > Bywa że nie ma takich, bo wszyscy wysyłają kurierem. I co im Pan zrobisz?

    No nic. Chyba to oczywiste, że jeśli kupujemy jakieś trudno dostępne
    dobro, to my się dostosowujemy do sprzedawcy, a nie on do nas.

    --
    Liwiusz

  • 63. Data: 2015-04-02 02:33:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    > OK, dzięki za odpowiedź. Ja się tylko zastanawiam, jakim prawem kurier
    > zostawia przesyłkę u osoby trzeciej? Bo w adresie jest numer budynku
    > łamane przez numer pokoju. Więc portiernia na pewno nie jest właściwym
    > punktem docelowym.

    A kurier ma obowiązek ustalać czy portier pracującym w budynku
    do jakiego jest adresowana przesyłka pracuje w tej czy może
    jednak innej firmie ?
    ---
    Jeśli chce doręczyć to jak inaczej miałby to zrobić ? A to nie jest tylko
    kwestia przesyłek wartościowych tylko np ... urząd miejski doręcza listy
    polecone za pomocą swojego kuriera, ale kurier taki tuman jest, że daje
    sąsiadowi, a sąsiad taki tuman, że daje najemcy mieszkania, a list jest do
    właściciela.

    Portier podpisał.
    ---
    A wie chociaż co ?

  • 64. Data: 2015-04-02 02:36:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Rozumiem, że jakbyś był adwokatem, do którego przyszedł klient, który
    > potrącił człowieka po pijaku, to twoja fachowość wyczerpałaby się w
    > jakże użytecznej uwadze "Trzeba było nie pić".

    Przy poradzie za pieniądze powiedział bym coś lepszego.
    ---
    Dla kogo lepszego ? Lepszego merytorycznie czy bardziej głupiego ?

  • 65. Data: 2015-04-02 14:30:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-02 o 02:33, re pisze:

> [...]
    > listy polecone za pomocą swojego kuriera, ale kurier taki tuman jest, że
    > daje sąsiadowi, a sąsiad taki tuman, że daje najemcy mieszkania, a list

    Wie. Przyjęcie paczki adresowanej do kogoś w budynku gdzie pracuje
    i odbiory takich przesyłek ma w obowiązkach. :-)

    Pozdrawiam

  • 66. Data: 2015-04-02 14:31:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-02 o 02:36, re pisze:

    > Przy poradzie za pieniądze powiedział bym coś lepszego.
    > ---
    > Dla kogo lepszego ? Lepszego merytorycznie czy bardziej głupiego ?

    Lepszego dla płacącego.

    pozdrawiam

  • 67. Data: 2015-04-02 19:29:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > Jak paczka to paczkasz nie dzwoni jak kurierzy tylko jeśli nikogo w domu
    > nie zastanie to zostawia awizo i musze dygać na pocztę. Z listami
    > poleconymi podobnie, więc staram się omijac PP i korzystać z usług
    > kurierów. Ceny dość porównywalne, przesyłki kurierskie to koszt ok 16zł za
    > nawet dość spore paczki(korzystam z sendit.pl)
    Paczkomaty wyglądają na wygodną opcje ale niestety u mnie nie ma.
    ---
    To tym bardziej byś dygał tyle, że o dowolnej godzinie.

  • 68. Data: 2015-04-10 11:53:54
    Temat: Zagadnienie komiwojazera
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    No właśnie już nie raz szukałem w GPS takiej opcji i nie widzę:
    Podajesz 2 - 3 - 4 adresy, GPS wybiera najszybszą sumę tras.
    W opcji "gold traffic" możesz wpisać, ile czasu spędzisz pod każdym z
    adresów ;-)

    -----