  • 21. Data: 2015-03-31 13:58:19
    Temat: Re: Przesyłka kurierska zostawiona u portiera
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Tue, 31 Mar 2015 07:28:40 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No a co ma biedak robić, jak ma płacone 1zł od paczki albo coś w ten
    > deseń? Kiedyś też się złościłem na kurierów, ale jak wiem, jak zarabiają
    > i jak wygląda ich praca, to zmieniłem zdanie.

    Otóż to. Tacy kurierzy w Siódemce, czy innej taniej firmie kurierskiej,
    mają nawet 100 doręczeń dziennie. Przyjmując 12h tryb pracy (samego
    jeżdzenia, a przecież rano też z załadunkiem im schodzi) to wychodzi ponad
    8 doręczeń na godzinę. Jakby kurier chciał dzwonić przed każdą dostawą to
    by mu po prostu czasu nie wystarczyło.

  • 22. Data: 2015-03-31 13:59:20
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>

    W dniu 2015-03-30 o 21:18, Kris pisze:
    > A co na to Siódemka?

    No więc zadzwoniłem i powiedziałem, że paczka do mnie jest "odebrana"
    ale ja jej nie mam. Pani próbowała mnie przekonać, że paczkę na pewno
    odebrał "ktoś z rodziny" a po mojej uwadze, że paczka była adresowana do
    biura, zmieniła bajkę na "ktoś z pracowników". Jak stwierdziłem, że nie
    zatrudniam żadnych pracowników to wymruczała dość niewyraźnie, że muszę
    złożyć pisemną reklamację. I właściwie to wszystko.

  • 23. Data: 2015-03-31 14:03:18
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>

    W dniu 2015-03-31 o 12:12, RadoslawF pisze:

    > To trzeba było podać adres domowy i uprzedzić rodzinę aby nie
    > odbierała. Ewentualnie uprzedzić portiera aby nie odbierał tej
    > konkretnej przesyłki.

    Naprawdę chce ci się strzępić paluchy do takich bezproduktywnych uwag?
    To jest p.s.prawo a nie pogaduchy na Onecie.

    Rozumiem, że jakbyś był adwokatem, do którego przyszedł klient, który
    potrącił człowieka po pijaku, to twoja fachowość wyczerpałaby się w
    jakże użytecznej uwadze "Trzeba było nie pić".

  • 24. Data: 2015-03-31 14:08:24
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>

    W dniu 2015-03-31 o 07:28, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No a co ma biedak robić, jak ma płacone 1zł od paczki albo coś w ten
    > deseń? Kiedyś też się złościłem na kurierów, ale jak wiem, jak zarabiają
    > i jak wygląda ich praca, to zmieniłem zdanie.

    A ja w zeszłym roku musiałem wziąć kredyt żeby zapłacić CIT. A zięć
    wspólnika ma raka trzustki. Wszyscy mają jakieś problemy, z którymi
    muszą sobie radzić. I radzić sobie tak, żeby nie być uciążliwi dla innych.

    > Marek Wałkuski pisze, że w USA to normalne, że kurier wrzuci ci paczkę
    > na schodach domu i leżą sobie np. 3 dni, jak pojechałeś na łykend.

    W USA jest też normalne, że policjant strzela do bezbronnego czarnego
    chłopca. Więc pozostańmy lepiej przy normalności środkowoeuropejskiej.

  • 25. Data: 2015-03-31 14:22:53
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 31.03.2015 o 13:58, Kapibara pisze:

> [...]
    > 8 doręczeń na godzinę. Jakby kurier chciał dzwonić przed każdą dostawą to

    Z drugiej strony, będąc klientem skazanym na kuriera, jakoś niewiele mi
    pomaga to że on ma źle, kiedy dzwoni do mnie z pretensją że on pod
    drzwiami stoi a mnie w domu nie ma.

    No nie ma, nie będę siedział tydzień w domu bo zamówiłem coś w sklepie
    internetowym i któregoś dnia o którejś godzinie, między 8 a 14 zawita do
    mnie kurier i będzie poganiać bo mu się śpieszy.

    Jak tylko mogę, wybieram pocztę. Też może człowieka szlag trafić jak ma
    do czynienia z tą instytucją, ale w porównaniu z kurierami to miód
    malina i usługa dopasowana idealnie do klienta.

    p. m.

  • 26. Data: 2015-03-31 14:34:30
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Tue, 31 Mar 2015 14:22:53 +0200, m napisał(a):

> [...]
    > do czynienia z tą instytucją, ale w porównaniu z kurierami to miód
    > malina i usługa dopasowana idealnie do klienta.

    No zgadza się. Trzeba na to spojrzeć po prostu od tej strony, że zakupy
    internetowe nie są odpowiednie dla wszystkich. :)

  • 27. Data: 2015-03-31 14:55:16
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-31 14:34, Kapibara pisze:

    > No zgadza się. Trzeba na to spojrzeć po prostu od tej strony, że zakupy
    > internetowe nie są odpowiednie dla wszystkich. :)

    Raczej to, że oferta kurierska jest biedna. I nie odpowiada na
    zapotrzebowanie dużej części społeczeństwa.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 28. Data: 2015-03-31 16:19:42
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-03-31, Tomasz Wójtowicz <s...@s...com> wrote:

    [...]

    > W USA jest też normalne, że policjant strzela do bezbronnego czarnego
    > chłopca. Więc pozostańmy lepiej przy normalności środkowoeuropejskiej.

    Nie, to nie jest normalne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 29. Data: 2015-03-31 17:12:14
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>

    > On 2015-03-31, Tomasz Wójtowicz <s...@s...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie, to nie jest normalne.

    To był sarkazm.

  • 30. Data: 2015-03-31 17:41:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > No a co ma biedak robić, jak ma płacone 1zł od paczki albo coś w ten deseń?
    > Kiedyś też się złościłem na kurierów, ale jak wiem, jak zarabiają i jak
    > wygląda ich praca, to zmieniłem zdanie.

    Ktoś ich zmusza do pracy jako kurierzy? Broń przystawiał do skroni żony?