  • 41. Data: 2005-01-18 08:49:47
    Temat: Re: Przesyłka - i po przesyłce.
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2005 18:07:20 +0000 (UTC), szlovak <B...@o...pl>
    napisał:

    > Oraz gdzie jest "miejsce spełnienia świadczenia" w artyk 544? Czy nie
    > chodzi o domyślny adres kupującego? Bo wtedy jest to "miejsce spełnienia
    > świadczenia" i 544 nie obowiązuje, ale tu akurat nie jestem pewien co to
    > za "miejsce
    > spełnienia świadczenia"

    454 kc - siedziba dłużnika, chyba, że co innego wynika z własciwości
    zobowiązania (np malowanie mieszkania, naprawa urządzenia stacjonarnego)
    albo ustalono inne miejsce spełnienia świadczenia. I zeby uprzedzić - musi
    być ono konkretnie ustalone przy zawieraniu umowy. A na allegro
    uzgodnienia w tym przedmiocie dokonywane są po jej zakończeniu - nie są
    elementem oferty kupna składanej sprzedawcy.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 42. Data: 2005-01-18 17:33:01
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Rodrig Falkenstein napisał(a):

> [...]
    > w tym przedmiocie dokonywane są po jej zakończeniu - nie są elementem oferty

    Wygląda na to że masz rację. Sorry za oskarżenie i gadanie głupot. Rzeczywiście
    w regulaminie allegro nie ma nic o tym że umowa dotyczy adresu użytkowanika w
    czasie licytowania .pzdr