  • Data: 2003-02-18 13:32:41
    Temat: Przestępstwo ciągłe - art. 12 kk
    Od: s...@s...pl (Sebastian D-D) szukaj wiadomości tego autora

    Załóżmy, że włamywałem się do komputera A między innymi po to, by z niego
    włamać się do komputerów B i C. Sprawy poszczególnych komputerow
    rozdzielono. Skazują mnie za wszystkie włamania do komputera A (przestępstwo
    ciągłe - w zw. z art 12 kk.) Czy mogą w takim wypadku skazać mnie także
    osobnymi wyrokami za włamanie do B i C (też w zw. z art 12 kk) ???