  • 1. Data: 2003-07-09 12:56:40
    Temat: Przepisy odnosnie zatrudnia uczniow na praktyczna nauke zawodu
    Od: p...@o...pl

    Witam,
    ktore przepisy i rozporzadzenia scisle okreslaja
    ktore firmy moga zatrudniac uczniow w celu praktycznej nauki
    zawodu ? czy firma taka musi byc zrzeszona w cechu rzemiosl
    roznych czy izbie rzemieslniczej ?
    Bardzo prosze o pelna odpowiedz na moje pytanie,
    gdyz szukam informacji na ten temat od kilku dni
    i wszelkie miejscowe organy z tym zwiazane nie potrafia
    mi dokladnie udzielic informacji
    Z powazaniem
    Kamil

  • 2. Data: 2003-07-09 18:32:21
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdyz szukam informacji na ten temat od kilku dni
    > i wszelkie miejscowe organy z tym zwiazane nie potrafia

    http://ipwo.vulcan.pl/
    -> Indeks rzeczowy
    -> Praktyczna nauka zawodu

    Michał Łętowski