  • 1. Data: 2003-07-09 13:07:20
    Temat: aplikacja adwokacka (info)
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    szukam informacji na temat aplikacji adwokackiej, ma ktoś może pytania z
    zeszłych lat? jak wygląda egzamin, itd. ??
    kizzi
    gg 4427896

  • 2. Data: 2003-07-09 14:25:34
    Temat: Re: aplikacja adwokacka (info)
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie>

    kizzi chciał wyrazić swe zdanie,
    a zamiast tego napisal(a):

    > szukam informacji na temat aplikacji adwokackiej, ma ktoś może pytania z
    > zeszłych lat? jak wygląda egzamin, itd. ??

    htp://prawo.hoga.pl

    www.adwokatura.pl

    poczytaj sobie :)

    Pozdrawiam
    stern

  • 3. Data: 2003-07-09 16:12:15
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    eeeee, ja chciałam takie info od siebie, (Ciebie znaczy) dotyczące czy
    trudno, jakie szanse, no i te pytania !!

    pozdro

  • 4. Data: 2003-07-10 17:39:15
    Od: "Łukasz C." <u...@o...pl>

    Każda izba inaczej egzaminuje. Teraz to sie trochę wyrówna po zaleceniach
    NRA dotyczących wymogu na egzamin oraz sposobu jego przeprowadzenia, ale i
    tak jest jak jest

  • 5. Data: 2003-07-14 17:46:53
    Od: "eva" <l...@i...pl>

    > szukam informacji na temat aplikacji adwokackiej, ma ktoś może pytania z
    > zeszłych lat? jak wygląda egzamin, itd. ??

    w szczecinie przez test przechodzili ci co zdobyli min.85pkt na 100
    możliwych. Do łącznej punktacji zaliczano z testu nadwyżkę ponad 85 pkt
    czyli max 15 pkt. Na części ustnej było 7 pytań otwartych punktowanych w
    skali 1-10 i wszystkie pkty zaliczały sie do punktacji końcowej. Wniosek
    15pkt można było zdobyć za wiedzę a 70 za znajomości [przepisów;-)].

    pozdrav
    i powodzenia
    eva