  • 1. Data: 2003-07-09 10:23:58
    Temat: NIP-3
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    Witam.

    Mam taka oto "dziwna" sytuacje:

    chronologicznie:
    1. DG w stanie zawieszenia
    2. przeprowadzka do nowego miejsca zamieszkania (zameldowanie)
    3. umowa o prace
    4. sprzedaz udzialow w celu umorzenia w sp. z o.o.
    5. zaplata podatku za sprzedane udzialy (PIT-13) do nowego US
    6. podatek roczny do nowego US

    i teraz - ten nowy US wysyla mi wezwanie do zlozenia NIP-3

    czy powinienem go skladac - bo przeciez NIP-3 przeznaczony
    jest dla osoby nie prowadzacej samodzielnie DG, a ja
    przeciez jestem dalej w stanie zawieszania - firma dalej
    formalnie istnieje, choc nie dziala
    (czy prowadzenie DG jest rownoznaczne z posiadaniem
    zarejestrowanej DG czy jej faktycznym dzialaniem?)

    Z gory dzieki za sugestie

    Marcin