  • 1. Data: 2003-07-09 11:34:53
    Temat: nieterminowe zgłoszenie do KRS
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Witam,
    Problem jest taki: spółka z o.o. dokonała jakiś czas temu podwyższenia
    kapitału ale bez rejestracji w KRS. Fiskus grozi, że za opóźnienie w
    odprowadzeniu PCC może dowalić 50-2500 zł. Wychodzi na to, że najlepiej
    będzie zmienić datę uchwały o podwyższeniu kapitału - z tym, że ważne są
    jeszcze ew. kary za niezgłoszenie tego do KRS. Nie mogę nic znaleźć.
    Pomożecie?

    Olgierd

  • 2. Data: 2003-07-09 12:29:21
    Temat: Re: nieterminowe zgłoszenie do KRS
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał

    Już mam.
    dzięki tym co wszczęli poszukiwania!

    Olgierd

  • 3. Data: 2003-07-09 15:07:53
    Od: "Tomasz Czmochowski" <c...@d...pl>

    Trzeba było tak podwyższać, żeby podatku nie było.

    T. Cz.

  • 4. Data: 2003-07-10 12:07:45
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny Tomasz Czmochowski c...@d...pl popełnił
    następującą wiadomość 3f0c2fc6$...@n...home.net.pl:
    > Trzeba było tak podwyższać, żeby podatku nie było.

    Czy możesz jakoś rozwinąć wypowiedź?
    Z góry dziękuję.

    --
    Olgierd