eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › prawo a udzielana gwarancja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2003-07-09 12:19:25
    Temat: prawo a udzielana gwarancja
    Od: "..:: PiOtR ::.." <m...@a...pl>

    Witam.
    Chcialbym sie poradzic kogos w sprawie relaizacji reklamacji przez sklep
    komputerowy.
    Uszkodzil mi sie dysk twardy na gwarancji, po 2 tygodniach otrzymalem nowy,
    z nowa gwarancja. Jak sie okazalo i ten byl popsuty, wiec go znow oddalem.
    Teraz czekam juz w sumie 3 tydzien i nic w sparwie nie wiadomo. Czy w tej
    sprawie mozna cos zrobic? Czy powinienem tyle czekac? Mam prawo zwrotu
    pieniedzy? Zadania nowego dysku 'od reki'?
    Bardzo prosilbym o pomoc.
    Piotrek.



  • 2. Data: 2003-07-09 22:43:08
    Temat: Re: prawo a udzielana gwarancja
    Od: "Tomasz Czmochowski" <c...@d...pl>

    www.prokura.pl



    Użytkownik "..:: PiOtR ::.." <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:beh18l$pt4$1@tkdami.net...
    > Witam.
    > Chcialbym sie poradzic kogos w sprawie relaizacji reklamacji przez sklep
    > komputerowy.
    > Uszkodzil mi sie dysk twardy na gwarancji, po 2 tygodniach otrzymalem
    nowy,
    > z nowa gwarancja. Jak sie okazalo i ten byl popsuty, wiec go znow oddalem.
    > Teraz czekam juz w sumie 3 tydzien i nic w sparwie nie wiadomo. Czy w tej
    > sprawie mozna cos zrobic? Czy powinienem tyle czekac? Mam prawo zwrotu
    > pieniedzy? Zadania nowego dysku 'od reki'?
    > Bardzo prosilbym o pomoc.
    > Piotrek.
    >
    >


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1