  • 1. Data: 2004-12-12 13:26:20
    Temat: Przepisy celne - kompjuter z USA
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Próbuje przegryźć się przez ISZTAR
    http://isztar.mf.gov.pl:7080/taryfa_celna/web/main_P

    I za cholere nie mogę, w polowie sie gubie od tego nadmiaru kodow.

    Szukam taryf celnych na sprzęt komputerowy, który na dniach
    ma do mnie zostać wysłany z USA. Szukam rowniez opisu zwolnien
    z cla i innych oplat. Do tej pory sprowadzalem raczej malo wartosciowe
    rzeczy i nie mialem problemu. Naklejka "Promotional Sample /
    Non-commercial Item" i wartosc 100 USD zalatwialy sprawe.

    Co prawda paczka ma przejsc pewnym kanalem transportowym bez
    problemow ze strony roznych sluzb, ale wole w razie czego byc
    zabezpieczony.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com