  • 1. Data: 2003-10-07 07:35:24
    Temat: "Przepisanie" samochodu na żonę
    Od: "Butik" <b...@k...net.pl.NOSPAM>

    Witam

    Chciałbym przerejestrować samochód i jego nowym właścicielem ma być moja
    Szanowna Małżonka. Teraz pytania:

    1. Jakie są przy tym formalności i jak to zrobić (darowizna?? sprzedaż??
    inny pomysł??)
    2. Czy płacę przy tej operacji jakikolwiek podatek?
    3. Jeśli tak, to w jakim popiep$%^ kraju żyjemy, żeby płacić podatki
    przekazując cokolwiek najbliższej mi osobie, która jada z tego samego
    garnka...
    4. Jeśli pkt 2 nie ma zastosowania, przepraszam za pkt 3 ;-))

    Pzdr

    Michał Buciak