  • 1. Data: 2003-10-07 05:38:19
    Temat: Re: ----spadek ---- wpis do KW --- czy NAPRAWDE nikt nie wie???
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > Pytanie:
    > Co mam zrobic (majac w reku postanowienie o nabyciu spadku) aby uzyskac ww
    > wpis? Gdzie sie udac / zlozyc wniosek / jakie dokumenty beda potrzebne
    itp.
    > Jakie beda orientacyjne koszty? Czy i kiedy placi sie podatek? Czy sa
    jakies
    > zwolnienia?

    jesli masz dodatkowo spis przedmiotow wchodzacych w sklad spadku to bierzesz
    papierki i idziesz do wydzialu ksiag wieczystych. koszt ok 600-700 zl /o ile
    dobrze pamietam/.

  • 2. Data: 2003-10-07 07:17:50
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

> [...]
    itp.
    > Jakie beda orientacyjne koszty? Czy i kiedy placi sie podatek? Czy sa

    A nie prosciej udac sie do wydzialu ksiag wieczystych do sadu i dowiedziec
    sie samemu o koszta i papierki?

  • 3. Data: 2003-10-07 21:04:27
    Temat: ----spadek ---- wpis do KW --- czy NAPRAWDE nikt nie wie???
    Od: "Pat" <n...@i...pl>

    Witam,
    Wracam z moim probleme po raz kolejny... Mam nadzieje ze brak odpowiedzi nie
    dlatego ze NTG.

    Krotki szkic:
    Spadek jest po zmarlym ojcu. Przedmiotem postepowania jest nieruchomosc
    (dzialka + dom) zamieszkala obecnie przez matke i siostre. Mam prawo do 1/4
    czesci (rodzice byli rozwiedzeni).
    Polubowne zalatwienie sprawy wydaje sie niemozliwe.
    Tym co na dzisiaj wydaje mi sie realne jest uzyskanie wpisu do Ksiegi
    Wieczystej (uniemozliwienie bezpowrotnego uplynnienia majatku).

    dziekuje i pozdrawiam
    Pat