    From: "LeoTar" <L...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Date: Wed, 29 May 2013 15:53:52 +0200

    Użytkownik "Paweł" <j...@n...doczekal> napisał w wiadomości
    news:ko2si1$gg5$1@node2.news.atman.pl...
> [...]

    Wojna płci jest absurdalna, ale rzeczywiście ma miejsce: kobiety chcą
    zachowac dominację nad wnętrzem (rodziną) a mężczyźni nad zewnętrzem (czyli
    nad otoczeniem rodziny). Kobiety manipuluja i dominują nad emocjami a
    mężczyźni nad zbrojeniami.

    Te różnice są wynikiem specyfiki funkcjonowania kobiet i mężczyzn: kobiety
    rządzą emocjami więc udoskonaliły manipulację emocjami a mężczyźni
    wykonywali/ja prace fizyczne więc stali się większymi od kobiet mieśniakami.

    Więc DLACZEGO ten tandem ciągnie w różne strony ? DLACZEGO członkowie
    tandemu walczą ze sobą o dominację nad drugim ?

    Nie przez naturę tylko w procesie socjalizacji podczas którego dokonywał się
    podział pracy na męskie i żeńskie, co wynikało z przyjmowania określonych
    pozycji wskutek manipulacji kobiet. Kobieta opanowała przepływ informacji w
    rodzinie i kształtowanie stosunków rodzinnych a mężczyzna został wypchmiety
    przez nią na zewnatrz rodziny. Zapanował matriarchat, który trwa po dzień
    dzisiejszy - wszystko jest nastawione na zaspokojenie kobiety.

    Nie chore siły tylko ci, którzy są świadomi do czego prowadzi dotychczasowy
    podział ról miedzy kobietę i mężczyznę w matriarchalnej rodzinie. Może robia
    to świadomie a może podswiadomie zdają sobie sprawę z tego, że mężczyzna
    jest wykorzystywany przez kobietę do zaspokojenia jej zachłanności
    materialnej, która ma jej i jej (!) dziecku zapewnić - tak jak przed
    wiekami - bezpieczeństwo trwania gatunku. A przy okazji nagromadzenie
    bogactw ma kobiecie wynagrodzić to, ze jest, według niej, poniżana przez
    mężczyznę, że jest zmuszana do prostytucji małżeńskiej, którą sama
    ustanowiła na początku dziejów.

    To nie kosmici prowadzą taka manipulację lecz sami ludzie; a właściwie
    kobiety z przyczyn, które podałem powyzej. A ponieważ nie da sie kobietom
    wytłumaczyć, że ich działalność seksualna prowadzi do zagłady ludzkiej
    cywilizacji więc trzeba sie pogodzic z tym, że tę cywilizację rozwalą rekami
    naiwnych mężczyzn, którzy robia wszystko aby nie zostac porzuconymi przez
    kobiety. Więcej wiary we własne siły panowie. Jeżeli chcecie przetrwać
    babskie rządy musicie przestać sie litowac nad sobą i zagrać z kobietami
    va'banque. By jednak następne pokolenia kobiet i mężczyzn nie musiały juz
    walczyć ze sobą o sprawowanie władzy trzeba im wszczepić antidotum, które
    zapewni poczucie własnej wartości tak kobietom jak i mężczyznom, antidotum
    które nazywam wychowanie seksualne do wolności.

    Ci ludzie, którzy nie zrewidują swoich poglądów na wychowanie dzieci będą
    nadal produkować ludzkie buble. a do ich wyginięcia wcale nie potrzeba
    obcych. Pozostaną tylko ci, którzy zrezygnują z wszelkich form dominacji i
    przemocy W szczególności ci, którzy nie będą stosować przemocy w wychowaniu
    dzieci i którzy pozwola dzieciom doświadczać na samych sobie tego co do tej
    pory jest zakazane. Zakaz to pierwsza i najtrudniejsza do wyeliminowania
    forma przemocy dorosłego nad dzieckiem. A wolność jest dziecku nadana z
    urodzenia by następnie byc nieświadomie ograniczaną (wolność) w procesie
    zakazowej socjalizacji dziecka.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services