    From: xantiros <x...@y...com>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Date: Thu, 23 May 2013 14:35:49 +0200

    W dniu 21.05.2013 09:45, LeoTar pisze:
    > W polskich sądach rodzinnych składy orzekające to głównie kobiety. W
    > niektórych sądach 100% ich obsady stanowia kobiety. Matki są wspierane
    > przez Rodzinne Ośrodki Diagnostyczno-Konsultqacyjne działające przzy
    > sądach, gdyż ich obsade stanowia wyłącznie kobiety. Podobnie Centra
    > Pomocy Rodzinie, w których składach mężczyźni należą do wyjątków.
    > Wszędzie gdzie chodzi o kształtowanie wizerunku kobiety-matki
    > krzywdzonej rzekomo przez mężczyznę i powierzanie dziecka jej opiece,
    > wszędzie decyduja kobiety. One decyduja o tym kto i w jaki sposób ma się
> [...]

    W dobie XXI wieku, kamera i sprawny mikrofon musi być twoim stałym
    elementem wyposażenia, aby móc się skutecznie bronić.

    Za nie długo wejdzie w PL nowe prawo w sprawie gwałtów, o ile ono
    skutecznie uderzy w zwyrodnialców to też da skuteczną broń paniom do
    skutecznego udupienia faceta w amoku zemsty.