  • 1. Data: 2009-10-12 19:54:59
    Temat: Przedwstępna umowa o pracę - czy coś gwarantuje?
    Od: "krowek" <k...@w...k>

    Zaproponowano mi nową, lepszą pracę. W dotychczasowej firmie, w której
    pracuję 11 lat i mam pewną i ciepłą posadkę, mam 3 miesięczny okres
    wypowiedzenia. Nowego pracodawcę poprosiłem o umowę przedwstępną zanim
    staremu złożę wypowiedzenie. Co taka umowa mi gwarantuje, jeżeli by za 3
    miesiące coś mu się odwidziało i np. nie chciał dać zaproponowanego
    wynagrodzenia lub w ogóle zatrudnić tłumacząc się kryzysem, spadkiem
    zamówień itp?

  • 2. Data: 2009-10-12 20:21:07
    Temat: Re: Przedwstępna umowa o pracę - czy coś gwarantuje?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    krowek pisze:
> [...]
    > miesiące coś mu się odwidziało i np. nie chciał dać zaproponowanego
    > wynagrodzenia lub w ogóle zatrudnić tłumacząc się kryzysem, spadkiem

    To zależy co w niej zapisałeś. Poczytaj :
    http://www.serwisprawa.pl/porady_prawne,28,63,umowa_
    przedwstepna_a_list_intencyjny

    --
    MZ