  • 1. Data: 2009-10-12 17:22:54
    Temat: Jaka mysz do 100zł
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Powracam do tematu. W poprzednim wątku jaki zacząłem po Waszych
    sugestiach zdecydowałem się na Logitecha LX7. Myszka była fajna, ani za
    mała ani za duża, chodziła jak marzenie, nie przerywała i dobrze
    oddawała ruch. Miała za to 2 wady, się spsuła :) i przyciski wstecz i
    dalej były nie z boku ale na środku (wierzchu) myszy. Niewygodne to było
    strasznie i w sumie wykreślało mysz z zastosowań giercowych.

    Jako że się spsuła i dostałem zwrot kasy to ponawiam pytanie, jaką mysz
    polecicie?

    - bezprzewodowa
    - do gier
    - do grafiki komputerowej
    - przyciski dalej i wstecz możliwe do wciśnięcia bez łamania sobie palców
    - do 100 zł (im mniej tym lepiej)

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 2. Data: 2009-10-12 18:32:18
    Temat: Re: Jaka mysz do 100zł
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > - bezprzewodowa
    > - do gier
    > - do grafiki komputerowej
    > - przyciski dalej i wstecz możliwe do wciśnięcia bez łamania sobie palców
    > - do 100 zł (im mniej tym lepiej)

    obawiam sie ze jest to lekko NTG...
    a co do myszek: o ile nie zalezy tobie bardzo na 2 i 4 warunku, to
    moze sproboj Razer Salmosa http://pclab.pl/art34067.html sam mam i
    bardzo sobie chwale.
    Moze ewentualnie DeathAdder (chociaz i ona jest przewodowa)? wiele
    osob sobie ja chwali.

    pozdrawiam
    szymon

  • 3. Data: 2009-10-13 17:28:55
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-10-12 20:32, Szymon von Ulezalka pisze:

    > obawiam sie ze jest to lekko NTG...

    Ja nie mogę! 5 sekund po wysłaniu scancelowałem ten post! :D Szybki
    jesteś... coby nie było że ntg to sprzedawca uznał reklamację i zwrócił
    kasę. Po tym fakcie poprosił żebym mu odesłał paragon. Czy ma jakieś
    prawne możliwości do zmuszenia mnie do tego (paragon mu odesłałem bo nic
    złego mi człek nie zrobił ale tak się pytam :))?

    > a co do myszek: o ile nie zalezy tobie bardzo na 2 i 4 warunku, to
    > moze sproboj Razer Salmosa http://pclab.pl/art34067.html sam mam i
    > bardzo sobie chwale.

    no niestety ale mam za dużą plątaninę kabli na biurku i bezprzewodowość
    to jednak mus, no i poprawne działanie w grach (lubię się odstresować od
    czasu do czasu) i w programach graficznych (coby mi stronki i ulotki
    krzywo nie wychodziły) jest także wymagane.

    > Moze ewentualnie DeathAdder (chociaz i ona jest przewodowa)? wiele
    > osob sobie ja chwali.

    przewodowa no i cena... chociaż myszka jest dla mnie ważna to 150 zł za
    nią to tak trochę bez sensu...

  • 4. Data: 2009-10-17 12:00:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Oct 2009, PlaMa wrote:

> [...]
    > zmuszenia mnie do tego (paragon mu odesłałem bo nic złego mi człek nie zrobił

    Nie ma.
    Ale przed zwrotem pieniędzy mógł tego paragonu żądać, a w ostateczności
    oświadczenia o zgubieniu/zniszczeniu (jest problem, bo w sprzeczności
    stoją przepisy o VAT i "konsumenckie" - literalne stosowanie przepisów
    o VAT musiałoby skutkować koniecznością rozprawy sądowej o odszkodowanie
    w wysokości VATu :>)

    pzdr, Gotfryd