  • 1. Data: 2009-10-12 13:48:49
    Temat: Re: Kaleka na drodze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Oct 2009, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Witam,
    >
    > w testach na PJ kat. B jest pytanie (Z025) o zakaz ruchu i odpowiedź
    > jest, że nie dotyczy kalek oraz osób je dowożących. Na podstawie jakiego
    > przepisu taki wyjątek obowiązuje oraz jak definiowana jest wspomniana
    > tam ,,osoba niepełnosprawna o obniżonej sprawności ruchowej''?

    Tristan, mogłeś dać CTL-F w oczywistym miejscu, czyli ustawie
    o ruchu drogowym. Bo wyjdzie, że nie czytałeś ;)
    Art.8

    Tu np:
    http://www.v10.pl/prawo/Kodeks,drogowy,-,Dzial,II,-,
    Ruch,drogowy,1.html

    > I pytanie drugie: Jakie przepisy regulują zajmowanie miejsc parkingowych
    > oznaczonych jako przeznaczone dla kalek?

    Pewnie rozporządzenie do delegacji z art.8.8...

    pzdr, Gotfryd

  • 2. Data: 2009-10-13 08:27:39
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Tristan, mogłeś dać CTL-F w oczywistym miejscu, czyli ustawie
    > o ruchu drogowym. Bo wyjdzie, że nie czytałeś ;)

    Już znalazłem, tylko zdążyłeś przeczytać zanim puściłem CANCEL.

    > Art.8
    >
    > Tu np:
    > http://www.v10.pl/prawo/Kodeks,drogowy,-,Dzial,II,-,
    Ruch,drogowy,1.html

    Inna sprawa, że nadal nie do końca czuję w jakich konkretnie przypadkach
    się przydziela te karty i co np. z babcią staruszką, która ledwie chodzi.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2009-10-14 15:21:40
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > się przydziela te karty i co np. z babcią staruszką, która ledwie chodzi.

    To nie ma znaczenia - jak ma karte to jest kaleka i juz. Jak karty nie
    ma - to chociazbys tej staruszcze dodatkowo nogi polamal - wg. PORD jest
    zdrowa i moze smigac z parkingu 3 przecznice od domu...

    Pozdro

    Maseł